با حضور حجت‌الاسلام پناهیان؛

دوره معرفتی «اسلام ناب» برگزار می‌شود

دوره معرفتی ـ تشکیلاتی «اسلام ناب» برای بررسی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با حضور حجج اسلام پناهیان و قاسمیان در سالن همایش‌های پردیس علوم دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۴۳۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ - 23April 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، دوره معرفتی، تشکیلاتی اسلام ناب برای گام دوم انقلاب با حضور حجج اسلام پناهیان و قاسمیان در سالن همایش‌های پردیس علوم دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

در این برنامه حجت‌الاسلام پناهیان و حجت‌الاسلام قاسمیان به ارائه‌ سخن در موضوع نشست خواهند پرداخت و سپس میزگردی با حضور جلالی و مهدیان، از اساتید شاخص دوره برگزار خواهد شد.

این برنامه همچنین آغاز فرآیند تبلیغات و سپس ثبت‌نام چهارمین دوره‌ معرفتی تشکیلاتی اسلام‌ناب خواهد بود که در تاریخ 18 تیر تا اول مرداد برگزار خواهد شد.

اولین دوره‌ معرفتی، تشکیلاتی اسلام‌ناب در تابستان 95، باحضور تعدادی از تشکل‌های انقلابی دانشگاه‌های تهران و تعداد کمی از شهرستان‌ها آغاز به کار کرد. دومین دوره در تابستان 96، با افزایش مخاطب، مخصوصاً در تشکل‌های انقلابی دانشگاه‌های برتر شهرستان‌ها همراه بود و با حضور تعداد زیادی از مدعوین انقلابی و اساتید جوان، معرفت‌جویان دوره با معارف اسلام‌ناب محمدی صلی‌الله علیه و آله آشنا شدند.

همچنین از سومین دوره و در سال 97، دایره‌ مخاطبین دوره به طلاب جوان انقلابی و نیز تعدادی از دانش‌جویان عراقی گسترش پیدا کرد، در این سال سازمان بسیج دانشجویی کشور حامی اصلی برگزاری دوره بود.

چهارمین دوره نیز با گسترش کمّی و کیفی مخاطبین برگزار و سازمان تبلیغات اسلامی نیز یکی از حامیان اصلی دوره است، همچنین حوزه‌ علمیه و عملیه‌ نهضت مجری و متولی برگزاری دوره‌ اسلام‌ناب است.

در این دوره، مکتب امامین انقلاب اسلامی به عنوان برترین ترجمان و تصویر اسلام‌ناب محمدی صلی‌الله علیه و آله ارائه می‌شود. این محتوا در قالب دروسی که به اندیشه‌ بنیادین و راه‌بردی امامین انقلاب راه‌نمایی می‌کنند؛ و نیز سیره‌ سیاسی، اجتماعی ایشان ارائه می‌شود و در کنار آن، رجوع به منابع اصیل دینی مثل قرآن و نهج‌البلاغه و روایات هم اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها