نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

مسئولان باید از توانایی‌ها کشور و مردم برای پیشرفت نظام اسلامی استفاده کنند

آیت‌الله «مصطفی علما» گفت: مسئولان نظام باید توانمندی‌های کشور و مردم را شناسایی کنند و از همه این توانایی‌ها برای پیشرفت و قدرتمندتر شدن نظام اسلامی استفاده کنند.
کد خبر: ۳۴۳۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ - 24April 2019

نقلاب اسلامی ایران با قدرت کار خود را ادامه می دهدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز (چهارشنبه) در گردهمایی با عنوان «نقش روحانیت در گام دوم انقلاب» در استان اظهار داشت: امام خمینی (ره) همواره تاکید داشتند که مقامات جمهوری اسلامی ایران در همه کارها و امورات خود با قدرت حرکت کنند وهیچگاه نظام را از موضع قدرت در مقابل دیگران پایین‌تر نیاورند.

آیت‌الله علما افزود: امام خمینی (ره) با رفتار خود از ابتدای انقلاب در مقابل شاه و آمریکا و پس از آن در دفاع مقدس و جنگ با همه قدرت‌های جهان این درس را به ما دادند که در هر شرایطی از موضع قدرت رفتار کنیم و این قدرت را روز به روزافزایش نیز بدهیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: مسئولان نظام باید توانمندی‌های کشور و مردم را شناسایی کنند و از همه این توانایی‌ها برای پیشرفت و قدرتمندتر شدن نظام اسلامی استفاده کنند و هرگز فراموش نکنند که باید الگوی رفتاری آنها در نظام اسلامی مانند پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) باشد.

وی افزود: مردم ایران بهترین مردم‌ها هستند و همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند حتی زمان پیامبر (ص) نیز چنین تبعیت و حمایت مردمی از حکومت اسلامی وجود نداشته است که امروز در ایران وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی ایران همانطور که از ابتدا با قدرت کار خود را شروع کرد با قدرت نیز این راه را ادامه می دهد.

ایران رکورد جهانی در بازسازی پس از زلزله را شکست

حجت‌الاسلام «مصطفی پورمحمدی» دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در این نشست ابراز داشت: ایران با بازسازی نزدیک به 35 هزار خانه در مناطق زلزله زده کرمانشاه ظرف مدت 16 ماه رکورد جهانی را شکسته است.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: بازسازی 35 هزار خانه طی این مدت یک رکورد جهانی است که متأسفانه به علت تبلیغات منفی گسترده علیه جمهوری اسلامی ایران چنین اخباری در رسانه‌ها تیتر و بلد نمی‌شوند.

وی ادامه داد: امروز سنگین‌ترین تبلیغات منفی رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران در حال اجرا است که ایران را یک کشور خودکامه با مردمی بسیار فقیر و محدود نمایش دهد ودشمنان از همه ابزاری که در توان دارند امروز در این راه استفاده می‌کنند.

پورمحمدی عنوان کرد: یکی از مهمترین تقلاهای آنها محدود کردن صنعت گردشگری ایران است و این نه بخاطر ضربه به اقتصاد ایران بلکه به خاطر اینست که مبادا گردشگران وضع واقعی در ایران را ببینند و دروغگو بودن رسانه‌هایشان آشکار شود.

وی متذکر شد: گرچه امروز مردم ایران درگیر مشکلات فراوان اقتصادی هستند، اما نباید حرکت و پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را به خاطر این تبلیغات گسترده نادیده بگیرند.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: همین بازسازی بی سابقه خانه‌های مردم پس از بلایای طبیعی در اوج تحریم‌های آمریکا انجام شده که نشان از قدرت، توانایی و استقلال این نظام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار