سی‌ودومین نمایشگاه کتاب-16/ دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

عرضه کتاب تقریظ شده رهبر انقلاب در سوره مهر/ جدیدترین کتاب «مرتضی سرهنگی» به نمایشگاه آمد

انتشارات سوره مهر با حدود یک هزار عنوان کتاب جدیدترین اثر تقریظ شده رهبر انقلاب به همراه خاطرات مرتضی سرهنگی را در سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران عرضه کرد.
کد خبر: ۳۴۳۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۰ - 26April 2019

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، انتشارات سوره مهر امسال با فضای ۱۶۰ متری و البته با غرفه‌ای متفاوت در انتهای راهروی ۲۷ بخش ناشران عمومی سی و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد.

آثار این ناشر در بخش‌های شعر، ادبیات پایداری، انقلاب، رمان، داستان، طنز، پژوهش ادبیات، موسیقی، سینما، تئاتر، هنر و پژوهش با تخفیف ۱۰ درصدی به مخاطبین عرضه می‌شود. 

کتاب‌های تجلیل شده‌ی رهبر فرزانه انقلاب

قفسه کتاب‌های تجلیل شده‌ی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب بخش جالب توجه‌ی است که با ابتکار عمل سوره مهر تمام آثار تقریظ شده توسط ایشان را در قفسه‌ای در معرض دید مخاطبین قرار داده است.

عرضه کتاب تقریظ شده رهبر انقلاب در سوره مهر/ جدیدترین کتاب «مرتضی سرهنگی» به نمایشگاه آمد

دسته یک، وقتی مهتاب گم شد، دا، دختر شینا، گلستان یازدعم، جنگ پا برهنه، در کمین گل سرخ، پایی که جا ماند، آن بیست و سه نفر، آب هرگز نمی‌میرد، بابانظر، فرنگیس، خداحافظ کرخه، عبور از آخرین خاکریز، مدال و مرخصی، دشت شقایش‌ها، نورالدین پسر ایران، جشن حنابندان، لشکر خوبان، ضربت متقابل، فرمانده من، همپای صاعقه، جنگ خیابانی، پروتز شماره ۲۲، شانه‌های زخمی خاکریز، گزارش یک بازجویی، تپه‌های یک بازجویی، اردوگاه عنبر، مقتل، سفر به شهر زیتون و چهار خاطره از جمله آثار این بخش هستند.

مسابقه کتابخوانی

در بخش مسابقه کتابخوانی مخاطبین و علاقمندان می‌توانند با تهیه یکی از کتاب‌های این بخش که شامل آثاری مانند زن آقا، در کمین گل سرخ، آبنبات دارچینی، آفرت، خاطرات سفیر، لنگه به لنگه، کافه خنده، سوران سرد، بی نا، گلیداد، شب پنجم، شش گوشه، سنگ اندازان غار کبود نی نی ها و احیای محیط و نگهبان غار و دریافت فرم مخصوص به سوالات پاسخ و در مسابقه این بخش شرکت کنند. 

عرضه کتاب تقریظ شده رهبر انقلاب در سوره مهر/ جدیدترین کتاب «مرتضی سرهنگی» به نمایشگاه آمد

تازه‌های سوره مهر 

«ساجی» خاطرات نسرین باقرزاده همسر شهید بهمن باقری، «روشنای خاطره‌ها» بازخوانی چهل خاطره کوتاه جنگ با یادداشتهای مرتضی سرهنگی، «سیاه چال مِسنر» خاطرات ربوده شدن جلال شرفی دیپلمات ایرانی در بغداد و «چراغ‌های روشن شهر» خاطرات زهره فرهادی به قلم فائزه ساسانی‌خواه جدیدترین کتاب‌های سوره مهر از دفاع مقدس است که هرکدام دارای برجستگی‌هایی هستند. 

پرفروش‌ترین کتاب سوره مهرعبدالحمید قره‌داغی مدیر انتشارات سوره مهر در حاشیه نمایشگاه کتاب تهران درباره کتاب‌های پرفروش دو روز گذشته نمایشگاه کتاب تهران به خبرنگار ما گفت: امسال در حوزه‌های مختلف شعر، ادبیات داستانی و خاطرات آثار شاخص و پرفروشی داشتیم که مخاطبین در روزهای اولیه نیز استقبال خوبی به عمل آورده‌اند.

عرضه کتاب تقریظ شده رهبر انقلاب در سوره مهر/ جدیدترین کتاب «مرتضی سرهنگی» به نمایشگاه آمد

وی از عرضه حدود یک هزار عنوان کتاب در این انتشارات خبر داد و افزود: کتاب‌های خاطرات سفیر، آن بیست و سه نفر و آثار شعر فاضل نظری و خاطرات سفیر از پرفروش‌های این روزهای نمایشگاه بوده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها