مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خبر داد؛

برگزاری نخستین همایش ملی گفتمان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

علی اصغر جعفری گفت: نخستین همایش ملی گفتمان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ۱۰ اردیبهشت با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۴۳۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ - 27April 2019

برگزاری نخستین همایش ملی گفتمان انقلاب اسلامی و دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «علی اصغر جعفری» مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در نشستی خبری از برگزاری همایش ملی گفتمان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: این همایش همزمان با سالروز عملیات بیت‌المقدس و روز ملی خلیج فارس پس از حدود یک سال تلاش و برگزاری هفت نشست، دهم اردیبهشت سال جاری ساعت 8:30 در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور فرماندهان دوران دفاع مقدس و مقامات لشکری و کشوری برگزار خواهد شد.

وی افزود: این همایش در سه بخش انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و بازنمایی گفتمان برگزار می شود.

جعفری خاطرنشان کرد: ابراهیم متقی دبیری بخش علمی حوزه انقلاب اسلامی، سردار یعقوب زهدی دبیر علمی بخش دفاع مقدس و سردار عامری دبیر بخش بازنمایی گفتمان را بر عهده دارند.

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس عنوان کرد: در خصوص این سه بخش فراخوانی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی ارائه شد، که از 40 دانشگاه 111 مقاله به دبیرخانه ارسال شد.

وی تصریح کرد: مقالات ارسال شده به دبیرخانه داوری و چند مقاله برگزیده شده است. برگزیده‌ها در روز همایش در پنل‌های تخصصی ارایه می‌شود و برای بهترین ارایه‌ها جوایزی در نظر گرفته شده است.

جعفری ادامه داد: شرکت در این همایش برای عموم آزاد است. به شرکت کنندگان گواهی علمی ارایه می‌شود.

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با بیان اینکه چکیده مقالات در قالب کتاب آماده  می شود گفت: در پایان همایش جمع بندی خواهیم داشت و دستاورد‌های همایش در بازنمایی و ایجاد سناریو موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار