ماجرای شهیدی که برادرخوانده «مجید قربانخانی» شد

در یکی از برنامه‌های خندوانه، خانواده شهید «مجید قربانخانی» یکی از شهدای بهزیستی دوران دفاع مقدس را به فرزندخواندگی خود پذیرفتند.
کد خبر: ۳۴۳۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ - 27April 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در یکی از برنامه‌های خندوانه بود که رامبد جوان خانواده پنج شهید مدافع حرم از جمله خانواده شهید بیات و شهید مجید قربانخانی را به عنوان مهمانان برنامه دعوت کرد و طی برنامه از آنان خواست تا پنج شهید بهزیستی دوران دفاع مقدس که پدر و مادری نداشتند را به عنوان فرزندخوانده خود قبول کنند.

ماجرای شهیدی که برادرخوانده «مجید قربانخوانی» شد+ عکس

پدر شهید محمدرضا بیات پیش از این گفته بود «پنج خانواده‌ای که مسوولیت این شهدای را قبول کردند از خانواده‌ شهدای مدافع حرمی بودند که فرزندشان در جنگ سوریه جاویدالاثر شده بود.»

مادر شهید قربانخانی در بیان خاطراتش از پسرش گفته بود «مجید خیلی دوست داشت برادر داشته باشد، حتی وقتی فهمید قرار است دختری به جمع خانواده اضافه شود، بهانه گرفت و دیگر به مدرسه نرفت.» همه اهل خانه او را «داداش» صدا می‌زدند. مادر مجید هر وقت می‌خواهد از او صحبت کند، پسوند داداش را کنار اسم مجید می‌گذارد.

در برنامه خندوانه، شهید دوران دفاع مقدس «سعید جمالی خصال» به عنوان فرزندخوانده خانواده شهید مجید قربانخانی معرفی و قاب عکسی از این شهید در کنار تصویر شهید قربانخانی به خانواده وی اهدا شد.

شهید جمالی خصال در 14 مردادماه سال 62 همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) در عملیات والفجر3 به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار