سی‌ودومین نمایشگاه کتاب-33/ دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

حضور بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب تهران/ ۳۰۰ عنوان کتاب عرضه می‌شود

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با ۳۰۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا کرد.
کد خبر: ۳۴۳۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۵ - 28April 2019

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در راهروی ۲۷ سالن ناشران عمومی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران میزبان علاقمندان عرضه ادبیات دفاع مقدس است.

این ناشر امسال با حدود ۳۰۰ عنوان کتاب از سراسر ایران به روایت ابعاد مختلف هست سال دفاع مقدس پرداخته است. کتاب‌های «آب هرگز نمی‌میرد»، «رد پای برهنه‌ها»، «غواص‌ها بوی نعنا می‌دهند»، «جنگ به روایت فرمانده» و «فقط غلام حسین باش» از معروف‌ترین آثار این انتشارات است.

کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» خاطرات سردار جانباز «میرزامحمد سلگی» فرمانده گردان ۱۵۲ حضرت ابوالفضل علیه السلام لشکر ۳۲ انصارالحسین علیه السلام به قلم «حمید حسام»، یکی از برجسته‌ترین کتاب‌های منتشر شده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

حضور بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب تهران/ ۳۰۰ عنوان کتاب عرضه می‌شود

این کتاب که مورد تقریظ رهبر معظم انقلاب قرار گرفته تاکنون ۴۲ بار تجدید چاپ شده و برنده رتبه نخست جایزه ادبی جلال آل احمد در سال ۱۳۹۴ بوده است. «آب هرگز نمی‌میرد» در ۶۴۸ صفحه و قیمت ۶۰ هزار تومان با تخفیف ۳۰ در این غرفه به مخاطبین و علاقمندان عرضه می‌شود.

استقبال خوب مردم از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

مهدی فاطمی معاون ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه نمایشگاه کتاب تهران به حضور فعال و پررنگ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این نمایشگاه اشاره و اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار در سال ۹۷ نزدیک به ۸۶۰ عنوان کتاب در سطح کشور تولید کرده است.

حضور بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب تهران/ ۳۰۰ عنوان کتاب عرضه می‌شود

معاون ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: این حجم از کتاب تولیدی دفاع مقدس در سال‌های اخیر بی نظیر و شاید کم نظر بوده است از این بین، تعدادی کتاب ارزشمند که قابلیت عرضه در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی را دارند.

فاطمی خاطرنشان کرد: امسال در نمایشگاه بین‌المللی در سه غرفه بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب برای عرضه و فروش در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی ضمن دعوت از عموم مردم برای بازدید از غرفه‌های بنیاد در سالن عمومی راهرو ۱۸ و راهرو ۲۷ و در غرفه کودک سالن D غرفه ۲۱۴ گفت: از لحاظ قیمت با توجه به دفاعی مقدسی بودن این کتب، حداقل قیمت گذاری صورت گرفته است و فقط هدف اشاعه فرهنگ دفاع مقدس و  ملاک حضور و فعالیت در نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال بوده است.

حضور بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب تهران/ ۳۰۰ عنوان کتاب عرضه می‌شود

معاون ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به حضور خوب عموم مردم و دانشجویان اشاره کرد و اظهار داشت: بر عکس نگاه‌ها و تفکراتی که مردم احساس می‌کنند، خرید و بازدید امسال با توجه به شرایط کاغذ افت نخواهد داشت تا امروز میزان بازدید و عرضه و فروش میانگین خوبی داشته است.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار