نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه راه مبارزه با توطئه‌های فرهنگی دشمنان است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را راه جلوگیری از توطئه‌های فرهنگی دشمنان دانست.
کد خبر: ۳۴۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰ - 28April 2019

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه راه مبارزه با توطئه های فرهنگی دشمنانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز در همایش سفیران کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی که با حضور استاندار مرکزی، مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، فرمانده سپاه روح‌الله و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری مرکزی برگزار شد، گفت: فرهنگ جهاد، شهادت، ایثار و فداکاری باید بیش از پیش در جامعه تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه این فرهنگ متعالی می تواند جلوی بسیاری از مشکلات را بگیرد افزود: دشمنان امروز با جنگ نرم و هجمه‌های فرهنگی وارد عمل شده‌اند، ولی باید بدانند که ما فرهنگی متعالی داریم و این فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را از فساد و فحشا و توطئه های دشمنان دور می کند.

امام جمعه اراک ادامه داد: شما سفیران عزت و شرف، ایمان و اخلاق هستید و باید با ترویج این فرهنگ و آشنایی و جذب هر چه بیشتر جوانان به این فرهنگ فساد را ریشه کن کرده و دست دشمنان را از این آب و خاک کوتاه کنید.

دری‌‌نجف‌آبادی خاطر‌نشان کرد: همه آحاد جامعه به ویژه خانواده بزرگ شاهد و ایثارگر باید در برابر تهاجم فرهنگی، سیاسی و تبلیغاتی بیگانگان هوشیار باشند و بار دیگر با این هوشیار سیلی محکمی بر دهان دشمنان نظام بزنند.

این مسئول به بیانیه گام دوم انقلاب و اهمیت حرکت در مسیر ولایت اشاره کرد و گفت: گام اول انقلاب را به برکت خون هشدا و امام شهدا و با رشادت‌ها و از خودگذشتگی ملت ایران در دفاع از آب و خاک و ارزش‌ها پشت سر گذاشتیم و امروز در گام دوم انقلاب باید همسو با ولایت و پاسداری از آرمان‌های شهدا گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه دشمن جنگ عظیم فرهنگی و اقتصادی را علیه ملت ایران آغاز کرده، بیان داشت: باید در مقابل توطئه‌های دشمنان انقلاب و تحریم های یک‌جانبه آمریکای جنایتکار، آمادگی بیشتری داشته باشیم.

دری‌نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنانش به نقش بی‌بدیل امام خمینی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: نقش امام خمینی در توسعه فرهنگ دفاع و مقاومت، شاهکار و بیت الغزل این کنگره است و استان مرکزی به عنوان استان زادگاه امام (ره) نقش موثری در ترویج این فرهنگ دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار