مدیر مهندسی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

پیشرفت 25 درصدی ساخت پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس در اهواز

مدیر مهندسی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان گفت: در فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس که همان ساختمان اصلی و مرکزی موزه است تاکنون نزدیک به 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌‌ایم.
کد خبر: ۳۴۴۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳ - 28April 2019

پیشرفت 25 درصدی ساخت پروژه باغ موزه دفاع مقدس در اهواز

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در دیدار با «امید حاجتی» رئیس سازمان برنامه و بودجه استان به بررسی روند ساخت پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان پرداخت و اظهار داشت: اگر همدلی و تعامل سازنده همه نهادها و یگان‌های نظامی خوزستان نبود تا سال‌ها شاهد آغاز ساخت موزه دفاع مقدس استان نمی‌بودیم.

علیپور ضمن تقدیر از همراهی و دغدغه مندی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان برای تکمیل این پروژه افزود: ساخت و راه اندازی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، مطالبه اول جامعه رزمندگان و خانواده معظم شهدای خوزستان و حتی کشور بود تا محفلی باشد برای نسل امروز و فردا که بتوانند بصورت نوین و متمرکز شاهد رشادت ها و انتقال فرهنگ ناب دوران دفاع مقدس باشند.

در ادامه این نشست «علی فرهادی» مدیر فنی و مهندسی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن ارائه گزارشی از چگونگی روند ساخت و پیشرفت این طرح گفت: خوشبختانه و با حمایت و همراهی مجموعه استانداری خوزستان و تلاش برای مشارکت شهرداری اهواز و یگان‌های نظامی از جمله سپاه پاسداران شاهد روند مطلوب کیفی و کمی پروژه هستیم و چنانچه مورد حمایت همه جانبه نهادهای مختلف استان نیز باشیم ان‌شاءلله زودتر از موعد مقرر به اهداف فنی‌مان دست خواهیم یافت.

فرهادی تصریح کرد: در فاز اول موزه دفاع مقدس که همان ساختمان اصلی و مرکزی موزه است تاکنون نزدیک به 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌ایم و با توجه به عبور از بحران اخیر استان در تلاش هستیم تا با تامین منابع مدنظر سرعت بیشتری نیز به کار داده تا هر چه سریعتر بتوانیم به مقاصد فنی و مهندسی‌مان دست یابیم.

حاجتی رئیس سازمان برنامه و بودجه خوزستان نیز در پایان این نشست بر تلاش و وحدت دوچندان برای تکمیل این پروژه تاکید کرد و گفت: از همه ظرفیت استان بهره خواهیم برد تا بتوانیم هر چه زودتر این مکان معنوی و دفاع مقدسی را تحویل خانواده معظم شهدا و رزمندگان خوزستان بدهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار