وصیت‌نامه شهید«محمد جعفریان»/ حجاب شما از خون من رنگین‌تر است

در وصیت‌نامه شهید«محمد جعفریان» آمده است: از خواهرانم می‌خواهم که چون زینب در مکتب اسلام تربیت شوند و با حجاب خود مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام زده و حجاب شما از خون من رنگین‌تر است و اعمالتان دشمن کور کن باشد نه دشمن خوشحال کن.
کد خبر: ۳۴۴۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳ - 28April 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، شهید «محمدجعفریان» در مرداد 1342، در روستاي الهيه از توابع شهرستان رفسنجان به دنيا آمد. وی تا سوم‌ متوسطه‌ درس خواند و زمان جنگ به‌ عنوان پاسدار در جبهه حضور يافت. محمد سرانجام در بيست و دوم فروردين 1362، در شرهانی به شهادت رسید.

در ادامه فرازی از وصیت‌نامه شهید«محمد جعفریان» را مروز می‌کنیم:

پدر و مادر عزیزم من! جهاد در راه خدا را آگاهانه انتخاب کرده‌ام، تا دین حق را یاری کنم و امروز نجات اسلام بستگی به غیرت و همت مسلمین دارد و یزید زمان بداند که ما مانند اهل کوفه نیستیم که با فرار از جنگ، ننگ را استقبال کنیم.

والدین عزیزم! اگرمن شهید شوم، من به سوی مرگ رفتم و مرگ به طرف من نیامد و همه می‌دانند که مرگ حتمی است، چه خوش است که انسان به سوی مرگ برود(شهادت)، نه مرگ به سوی انسان بیاید.

شما پدر و مادرعزیز! افتخار کنید که پیش رسول خدا (ص) سربلند محشور خواهید شد. با صبر و نماز از خدا کمک بخواهید که خدا یاور صابران است. امروز استقامت و پایداری شما، چون تفنگ من، سینه دشمن را می شکافد.

خواهران و برادران گرامی! باید زینب‌گونه راه شهیدان را ادامه دهید. بهترین هدیه برای من، برگزاری مجالس عزاداری امام حسین (ع) و حکایت مظلومی و یتیمی دختر امام حسین (ع)، حضرت سکینه است.

نمازها را اول وقت بخوانید و حتی المکان باجماعت که خداوند با جماعت است. برای من گریه نکنید و بی تابی و آه و ناله و شکایت نکنید.

بدانیدکه تنها آرزوی من پیروزی رزمندگان اسلام و طول عمر با عزت امام امت و کسب رضایت پروردگار می‌باشد. بدانید که خداوند به جهاد ما احتیاجی ندارد و ما برای خود جهاد می‌کنیم.

ای پدر و مادر و خواهران و برادران! وقتی گریه می‌کنید، طوری نباشد که دشمن خوشحال شود و طوری باشد قطره اشکی که از چشم شما بیرون می‌آید، مانند فشنگی که از لوله اسلحه من بیرون می‌آید و قلب دشمن را می‌شکافد و مغزش را متلاشی می سازد.

از خواهرانم می‌خواهم که چون زینب در مکتب اسلام تربیت شوند و با حجاب خود مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام زده و حجاب شما از خون من رنگین‌تر است و اعمالتان دشمن کور کن باشد نه دشمن خوشحال کن. فرصتی را برای آمدن به جبهه غنیمت شمرید که جبهه محل خودسازی است .

حسین زمان مدت‌هاست که فریاد«هل من ناصر ینصرنی» را سر داده و بسیج با فریاد کوبنده، «لبیک یا خمینی» می‌زند تا ظلم و فساد را از ریشه بکند. شما ای جوانان جبهه ها را خالی نگذارید. نگذارید سنگر شهیدان خالی بماند و جبهه ها را پر کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها