مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

اصول انقلاب را باید از فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری استخراج کنیم

سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» با بیان اینکه در حالی که با دنیا تعامل داریم از اصول خود عقب نشینی نمی‌کنیم، گفت: اصول انقلاب را باید از فرمایشات و وصیتنامه سیاسی الهی امام خمینی (ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری استخراخ کنیم.
کد خبر: ۳۴۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹ - 28April 2019

اصول انقلاب را باید از فرمایشات امام (ره) و مقام معظم رهبری استخراج کنیم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در جلسه شورای راهبری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری همواره راهگشا است، اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، باید به عنوان نقشه راه جمهوری اسلامی ایران مورد توجه همگان قرار بگیرد و در سخنرانی‌ها و جلسات از معارف این بیانیه استفاده شود.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، افزود: برای پیشرفت موفقیت آمیز فعالیت‌ها و برنامه‌ها باید با عملی کردن اقتصاد مقاومتی از ظرفیت‌های داخلی استفاده کرد و در ادارات کارکنان از توانایی‌ها و استعدادهای خودشان در جهت پشبرد اهداف انقلاب اسلامی به نحو احسن استفاده کنند.

سرهنگ ناصرپور با بیان اینکه کارکردن برای رضای خدا باعث موفقیت در کارها می‌شود، گفت: کارکنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پاسداران ناب انقلاب و دفاع مقدس هستند.

وی با بیان اینکه در حالی که با دنیا تعامل داریم از اصول خود عقب نشینی نمی‌کنیم، بیان کرد: اصول انقلاب را باید از فرمایشات و وصیتنامه سیاسی الهی امام خمینی (ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری استخراخ کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس لرستان گفت: رزمندگان پیشکسوت دوران دفاع مقدس باید در قالب هیئت‌های اندیشه ورز ساماندهی شوند و در امور فرهنگی، آموزشی و مقابله با بحران های احتمالی  از وجود ارزشمندشان استفاده شود.

سرهنگ ناصرپور با اشاره به  اهمیت حفظ نام و یاد شهدا و حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بیان کرد: پیگیری تکمیل و ترمیم یادمان‌های شهدای استان لرستان از مهم ترین برنامه‌های ما درسال 98 است.

وی ساخت و تکمیل موزه‌های دفاع مقدس در سطح کشور و بازدید مردم از آنها را یکی از راه های ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت دانست و تصریح کرد: سالن‌های باغ موزه‌های دفاع مقدس باید طوری طراحی شوند که حال و هوای روزهای جهاد و مقاومت برای بازدیدکنندگان تداعی شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان تدریس درس دفاع مقدس در دانشگاه ها را مهم دانست و گفت: برای جذب دانشجویان به کلاس درس دفاع مقدس باید از روش‌های جذاب مانند پخش فیلم و کلیپ، بیان خاطرات دفاع مقدس استفاده کرد.

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار