سی‌ودومین نمایشگاه کتاب-53/ دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

چاپ پنجم «حماسه کاوه» در نمایشگاه کتاب/ «صد و هفتاد و ششمین غواص» پرفروش شد

انتشارات ستاره‌ها چاپ پنجم کتاب «حماسه کاوه» را به سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آورد.
کد خبر: ۳۴۴۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ - 30April 2019

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، انتشارات ستاره‌ها یکی از ناشران تخصصی حوزه ادبیات دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است که به طور ویژه فعالیت‌های خود را در استان خراسان رضوی انجام می‌دهد.

این ناشر که امسال در راهروی ۲۰ بخش ناشران عمومی در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا کرده است آثار قابل توجهی را برای نخستین بار عرضه می‌کند.

چاپ پنجم «حماسه کاوه» در نمایشگاه کتاب/ «صد و هفتاد و ششمین غواص» پرفروش شد

نشر ستاره‌ها برای نخستین‌بار کتاب‌های «از مشهد تا کاخ صدام»، «رویای بیداری»، «خاطرات جاوید»، «در حسرت یک آغوش»، «شرح آسمان»، «ما افسانه نبودیم»، «وقتی سایه‌ها جان می‌گیرند»، «سفر مامور ۲۵۱»، «صد و هفتاد و ششمین غواص»، «شلاق‌های بی درد» و «شهد فروش» را برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب تهران عرضه کرده است.

از میان این کتاب «صد و هفتاد و ششمین غواص» خاطرات خودنوشت محمدرضا یزدیان از روزهای پردرد و رنج اسارت بسیار زیبا و روان و بدون خودسانسوری است. یزدیان تنها بازمانده حادثه ۱۷۵ شهید غواص و اسیری است که با دست‌های بسته زنده به گور شدند.

چاپ پنجم «حماسه کاوه» در نمایشگاه کتاب/ «صد و هفتاد و ششمین غواص» پرفروش شد

نشر ستاره‌ها در زمینه خاطرات کتاب‌های «حماسه کاوه» خاطرات و زندگی‌نامه سردار شهید محمود کاوه به قلم حمیدرضا صدوقی، «علقمه» خاطرات سید یدالله ناصرالدینی، «گل پر» خاطرات دختران شهید، «راز بندگی» خاطرات زنده‌یاد عباس تیموری، «راه بی‌نهایت» خاطرات عباس مهدوی‌خواه، «روپوش‌های سفید» خاطرات دانشجویان شهید را در نمایشگاه عرضه کرده است.

همچنین این ناشر در زمینه رمان آثاری چون «بابامحمد» به قلم حسین فتاحی، «سربدار» به قلم داوود امیریان، «شب جایی که من بودم» از شهرام شفیعی، «شهربانو» از مریم قربان‌زاده، «علویه نرگس» به قلم خدیجه بازون، «لاله‌ها و سنگ‌ها» داستانی از محمد هاشمی و «مروارید شکسته» از نسرین پرک را برای نخستین بار به نمایشگاه آورده است.

چاپ پنجم «حماسه کاوه» در نمایشگاه کتاب/ «صد و هفتاد و ششمین غواص» پرفروش شد

نشر ستاره‌ها در زمینه تاریخ «و امام خرمشهر»، کتاب «فراخونده» با ژانر زندگی‌نامه و «سودای عشق» دست‌نوشته‌های ایرج سعادتمند را منتشر کرده است. این ناشر در مجموع امسال با ۲۰ کتاب تازه منتشر شده و بیش از ۴۰ کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها