سی‌ودومین نمایشگاه کتاب-54/ رئیس دفتر مقام معظم رهبری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

خیانت‌های پهلوی بی‌شمار است/ شهدا، آمریکا را شکست دادند

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی با اشاره به خیانت‌های خاندان پهلوی گفت: این شهدا بودند که سر آمریکا را به سنگ زدند و تا زمانی که فرهنگ شهادت و دفاع در این کشور حاکم باشد، ما پیروز خواهیم بود.
کد خبر: ۳۴۴۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ - 30April 2019

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، صبح امروز حجه‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری از سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.

حجه‌الاسلام محمدی گلپایگانی با ذکر خاطراتی به خیانت‌های خاندان پهلوی در ایران پرداخت و اظهار داشت: امام (ره) کار بزرگی کردند و یقیناً بر ملت ایران و مسلمانان حق حیات دارند چرا که ایشان ما را خرید و آزاد کردند.

وی افزود: مومنین در دوران پهلوی، جامعه با مشکلات متعددی روبرو بود. در آن ایام معتقد و مذهبی بودن بسیار سخت بود لذا شرایط امروز را مدیون امام (ره) هستیم که مقام معظم رهبری نیز راه‌شان را ادامه دادند. صادق‌ترین و باوفاترین شخص در رابطه با امام (ره)، مقام معظم رهبری است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری به اهتمام رهبر انقلاب نسبت به ادبیات دفاع مقدس اشاره و عنوان کرد: علت توجه رهبر معظم انقلاب به ادبیات دفاع مقدس به دلیل جانفشانی‌های سال‌های دفاع مقدس است.

محمدی گلپایگانی در پاسخ به سوال خبرنگار ما درباره اهمیت ادبیات دفاع مقدس گفت: اگر مقاومت و پایداری ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس توسط رزمندگان نبود این کشور امروز اشغال شده به تمام معنا بود.

وی گفت: شهدا بودند که سر آمریکا را به سنگ زدند و تا زمانی که فرهنگ شهادت و دفاع در این کشور حاکم باشد که مقام معظم رهبری همواره بر آن تاکید دارند، ما پیروز خواهیم بود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری به دیدار‌های رهبر معظم انقلاب با خانواده‌های شهدا اشاره و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری هر هفته با خانواده‌های شهدا دیدار منظم دارند چرا که معتقدند فرهنگ مقاومت و شهادت اهمیت ویژه دارد و نباید در نظر مردم کمرنگ شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار