مسئول قرارگاه جهادی افسران ولایت بوشهر:

خدمت‌رسانی در مناطق سیل زده تداعی‌گر روحیه خدمت رزمندگان در دفاع مقدس بود

«حجت‌الله پارمان» با اشاره به روحیه‌ جهادی دانشجویان و طلاب جهادگر گفت: حال و هوای خدمت‌رسانی در مناطق سیل‌زده خوزستان تداعی‌گر روحیه خدمت رزمندگان دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۳۴۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸ - 01May 2019

خدمت  رسانی در مناطق سیل زده، تداعی گر روحیه خدمت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود

«حجت‌الله پارمان» مسئول قرارگاه جهادی افسران ولایت استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر با بیان اینکه همزمان با واقعه سیل در استان خوزستان ۲۰ نفر از جهادگران این گروه جهادی متشکل از طلاب و دانشجویان بسیجی متخصص جهت امدادرسانی به مناطق سیل‌زده اعزام شدند اظهار داشت: اعضای این قرارگاه جهادی به مدت یک هفته به خدمت‌رسانی در روستای چم العبید استان خوزستان پرداختند.

وی با اشاره به روحیه‌ جهادی دانشجویان و طلاب جهادگر گفت: حال و هوای خدمت‌رسانی در مناطق سیل زده خوزستان تداعی‌گر روحیه خدمت رزمندگان در دفاع مقدس بود.

پارمان با بیان اینکه همه افراد از نیروهای سپاه و بسیج، روحانیت، دانشجو و دانش آموز همه با نیت کمک‌رسانی به مردم  مناطق سیل‌زده حاضر شده بودند خاطرنشان کرد: برای ما قومیت و زبان مطرح نیست، انسانیت و اتحاد ما در وحدت ما است.

مسئول قرارگاه  جهادی افسران ولایت استان بوشهر با اشاره به اینکه برق و آب این منطقه به همت جهادگران و همکاری اداره آبفای شهرستان وصل شد افزود: تعدادی اقلام غذایی و بهداشتی و تعداد ۱۰۰ بسته آموزشی و لوازم التحریر در روستای چم العبید توزیع شد.

وی تصریح کرد: جهادگران بسیجی هر کجا که انسانی فریاد «یا للمسلمین» سر دهد و استغاثه کند به کمک آنها خواهند شتافت تا در حد توانشان گوشه‌ای از مشکلات مردم آسیب‌دیده را کاهش دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار