سردار حمیدی خبر داد؛

جان‌باختن بیش از پنج هزار نفر در تابستان سال ۹۷

رئیس پلیس راه کشور از جان‌باختن بیش از پنج هزار نفر در تابستان سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۳۴۴۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲ - 01May 2019

جان‌باختن بیش از پنج هزار نفر در تعطیلات نوروزی سال ۹۷به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «محمد حسین حمیدی» رئیس پلیس راه کشور صبح امروز در جلسه هماهنگی طرح ترافیک تابستان که با حضور دستگاه‌های امدادی کشور برگزار شد، با اشاره به افزایش تصادفات در جاده‌ها و کاهش تصادفات در شهرها در سال گذشته، اظهار داشت: عمده کشته‌های ما در طول سال در سه ماهه تابستان است و اگر بخواهیم حوادث کاهش یابد، باید طرح تابستانه را به خوبی اجرا کنیم.

وی ادامه داد: در تابستان گذشته بیش از پنج هزار نفر در تصادفات جاده‌ای و شهری کشته شدند که استان‌های فارس، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، مرکزی و گیلان ۴۰ درصد از کشته‌ها را به خود اختصاص دادند.

سردار حمیدی با بیان اینکه بیشترین مشکلات ما واژگونی خودرو‌هاست، گفت: در سال گذشته در مجموع پنج هزار و ۵۳۶ تن کشته شدند که ۳۷ درصد آن به دلیل واژگونی بوده است.

رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه اقدامات خوبی در خصوص توقفگاه‌ها انجام شده است، افزود: بیشترین واژگونی در استان‌های اصفهان، خراسان رضوی، فارس، آذربایجان شرقی و سمنان بوده است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: اوج سفر‌ها در نیمه دوم شهریور انجام می‌شود که باید برای آن برنامه ریزی انجام شود.

سردار حمیدی خاطرنشان کرد: همچنان تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها مورد توجه ما است؛ چرا که ۶۰ درصد از تصادفات را به خود اختصاص داده است و در ایام نوروز این آمار در برخی از شهر‌ها به ۹۰ درصد هم رسید.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار