جمال شورجه حتی روی تخت بیمارستان هم نگران پروژه سریال «موسی (ع)» است

رئیس سازمان صدا و سیما با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از جمال شورجه کارگردان متعهد و با سابقه سینما و تلویزیون عیادت کرد.
کد خبر: ۳۴۴۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲ - 01May 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، علی عسکری، رئیس رسانه ملی در این دیدار که سیدمرتضی میرباقری، معاون سیما و مدیرکل روابط عمومی سازمان هم در آن حضور داشتند، ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای این کارگردان مشهور و متعهد در گفت‌وگو با همسر، فرزند و پزشک معالج جمال شورجه از نزدیک در جریان روند درمان وی قرار گرفت.

رئیس رسانه ملی در این دیدار ضمن آرزوی شفای عاجل برای آقای شورجه اظهار داشت: سینما و تلویزیون به حضور هنرمندان متعهدی، چون شما نیازمند است و دعا می‌کنیم هرچه سریعتر پروژه بزرگ حضرت موسی (ع) را پیش ببرید.

در این دیدار سیداحمد میرعلائی، تهیه کننده سریال در دست تولید حضرت موسی (ع) که کارگردانی‌اش را جمال شورجه بر عهده دارد، گفت، آقای شورجه در تمام مدت بستری در بیمارستان، مدام پیگیر ادامه روند ساخت سریال است و به زودی بعد از مرخص شدن از بیمارستان تولید سریال با حضور ایشان سرعت بیشتری می‌گیرد.

جمال شورجه کارگردان سینما و تلویزیون آثاری، چون سی و سه روز، شب دهم، باشگاه سری، عبور از خط سرخ، حماسه مجنون و مجموعه تلویزیونی شب چراغ را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار