امیر باقری:

آموزش‌ نیروهای مسلح باید با توجه به تهدیدها باشد

معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح ما همواره با وضعیت و تهدیدات جدیدی مواجهه هستند، بنابراین باید با توجه به این وضعیت آموزش ببینند.
کد خبر: ۳۴۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱ - 02May 2019

آموزش‌ نیروهای مسلح باید با توجه به تهدیدها باشدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر «محمد‌حسن باقری» معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح امروز در همایش سراسری تربیت و آموزش آجا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص این‎که «استاد باید برای دانشجو وقت بگذارد»، اظهار داشت: همه اساتید باید تربیت را مقدم بر آموزش بدانند و یکی از سیاست‌های ما در نیروهای مسلح تربیت است.

وی ادامه داد: یک سوم دوران خدمت سربازان در نیروهای مسلح به آموزش انفرادی اختصاص دارد، بنابراین باید کارکنان ما به دانش و تخصص روز مسلح باشند.

امیر باقری خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ما همواره با وضعیت و تهدیدهای جدیدی مواجه می‎شوند و نیروهای ما باید با توجه به این وضعیت آموزش ببینند.

معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در آموزش انفرادی همزمان با انتقال دانش، باید تربیت نظامی و فرهنگ نظامی را انتقال دهیم.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم کارکنان و دانشجوهای ما به‎ر‎وز باشند باید مراکز آموزشی و دانشگاه‌های ما یک‎قدم جلوتر باشند، افزود: برای رسیدن به این مهم باید بدنه دانشگاه به صحنه واقعه‌ای وصل باشد و موضوعات را تحلیل کرده و آینده را رصد کنیم.

معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این‎که جنگ‌های نیابتی امروز نیازمند تخصص است، گفت: آموزش برای امروز نیست بلکه برای آینده آموزش می‌دهیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار