عزیزی در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی:

اقتصاد مقاومتی بدون اراده مردمی راه به جایی نمی‌برد

مسئول سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی بدون اراده مردمی راه به جایی نمی‌برد، گفت: بسیجی‌ها عزم جدی و اراده‌ای پولادین را در عرصه اقتصاد مقاومتی وارد کرده‌اند.
کد خبر: ۳۴۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۴ - 24November 2014

اقتصاد مقاومتی بدون اراده مردمی راه به جایی نمی‌برد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، ابراهیم عزیزی مسئول سازمان بسیج سازندگی، صبح امروز در همایش طلایهداران اقتصاد مقاومتی و محرومیتزدایی و آئین تجلیل از تولیدکنندگان برتر ملی و استانی با عنوان "شکوه هجرت" که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، اظهار داشت: این سازمان بهرهبرداری از 20 هزار پروژه اقتصاد مقاومتی را در دستور کار دارد، که این تعداد با تلاش جهادگران بسیجی به 23 هزار و 906 واحد اقتصاد مقاومتی رسیده است؛ البته در نظر داریم این تعداد را تا پایان سال به 40 هزار واحد برسانیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی افزود: علاوه بر واحدهایی که امروز در حوزه اقتصاد مقاومتی به بهرهبرداری میرسد تعداد 433 پروژه محرومیتزدایی نیز همزمان با این واحدها به بهرهبرداری میرسد.

وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی بدون اراده مردمی راه به جایی نمیبرد؛ به همین خاطر شاید مهمترین پیام این نشست این است که بسیجیها عزم جدی و ارادهای پولادین را در عرصه اقتصاد مقاومتی وارد کردهاند.

عزیزی با اشاره به اینکه "ما نمیتوانیم" جایی در میان مردم ندارد، بیان داشت: افتتاح اینگونه پروژهها این پیام را میتواند داشته باشد که شعار "ما میتوانیم" را به "ما توانستهایم" تبدیل کردیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: بخش اعظمی از 23 هزار و 906 واحد اقتصاد مقاومتی که امروز افتتاح میشود، به تأمین نیازهای جامعه کمک میکند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها