فرمانده سپاه کربلا مازندران:

کار امدادرسانی به سیل‌زدگان ادامه جهاد در راه خدا است

سردار محمدحسین بابایی کار امدادرسانی به سیل‌زدگان را ادامه جهاد در راه خدا دانست.
کد خبر: ۳۴۴۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷ - 02May 2019

کار امدارسانی به سیل‌زدگان ادامه جهاد در راه خدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلا مازندران در سومین سالگرد شهدای مدافع حرم خان‌طومان که در روستای دستنکلای سیمرغ برگزار شد، با بیان اینکه مراسم سالگرد شهدای خان‌طومان طبق برنامه‎ریزی ستاد «اردیبهشت مقاومت» بنا بود به شکل دیگری برگزار شود، اظهار داشت: وقوع سیل اواخر سال 97 و اوایل 98 باعث شد برگزاری این مراسم به گونه‌ای دیگر رقم بخورد.

وی به حضور نیروهای بسیج و سپاه و گروههای جهادی و مردم و مسئولین در امدادرسانی به مناطق سیل‌زده اشاره کرد و افزود: همه پاسخ دادیم که اگر شهدای مدافع حرم شهیدان بلباسی، بریری، مشتاقی، سالخورده و... در شرایط بحرانی سیل حضور داشتند حتما لباس رزم می‌پوشیدند و به کمک هموطنان خود می‌آمدند.

بابایی ادامه داد: شهدای مدافع حرم پیش قراول گروه‌ها و اردوهای جهادی بودند و به این منظور تصمیم گرفتیم 42 گروه جهادی به نام این شهیدان  تشکیل شود و در کنار بقیه گروه‌های جهادی به امر مقدس خدمت به مردم بپردازند و به همین دلیل در این نقطه گرد هم آمدیم.

وی کار امدارسانی به سیل‌زدگان را ادامه جهاد در راه خدا دانست و گفت: شهیدان بلباسی و حججی با خادمی در اردوهای راهیان نور و شرکت در گروه‌های جهادی به مقام بالای شهادت رسیدند.

بابایی افزود: راه خدا راه مجاهده است و کسی با تنبلی، بی‌تفاوتی و بی‌عاری به بهشت دست نمی‌یابد و همنشین سیدالشهدا نمی‌شود بلکه مسیر جهاد است که به بهشت می‌رساند.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم و حریم کشور ادامه دهندگان راه شهدای دفاع مقدس هستند، اظهار کرد: ما با افتخار به آنها می‌گوییم که در همان مسیر هستیم و خسته نمی‌شویم و دست از جهاد بر نمی‌داریم و زیر پرچم ولایت امام زمان (عج) و نایب بر حقش حضرت آیت‎الله خامنه‎ای جهاد می‌کنیم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها