فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان:

در دوران دفاع مقدس نگاه دنیا نسبت به انقلاب اسلامی تغییر کرد

سردار غلام رضا سلیمانی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس نگاه دنیا نسبت به انقلاب اسلامی تغییر کرد، عنوان داشت: اراده ملت ما نشان داد که حامی اسلام و انقلاب هستند.
کد خبر: ۳۴۴۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳ - 03May 2019

در دوران دفاع مقدس نگاه دنیا نسبت به انقلاب اسلامی تغییر کردبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد، سردار «غلام‌رضا سلیمانی» فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان عصر امروز در یادواره شهدای شیخ شبان با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا برای حفظ انقلاب و اسلام، گرانمایه‌ترین داشته خود که جانشان بود را تقدیم کردند.

وی عنوان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز تحولات بزرگ داخلی، خاورمیانه و جهان بود، این پیروزی نه تنها یک سر آغاز بلکه یک جریان کوبنده و انقلابی در غرب جهان اسلام بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه پیروزی انقلاب دستاوردهای فراوانی را در پی داشت، بیان کرد: بزرگترین دستاورد پیروزی انقلاب در بعد داخلی تشکیل حکومت اسلامی است که همان حکومت مردم سالاری دینی است.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) اشاره داشت و خاطرنشان کرد: در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا تمام قدرت خود را بر روی ایران متمرکز کرده بود تا با تسلط، خاورمیانه را کنترل کند.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه آمریکا یک راهبرد دارد که در این راهبرد خاورمیانه را قلب زمین می داند، افزود: آمریکا بر این باور است که هر کس که بر خاورمیانه تسلط داشته باشد در حقیقت بر جهان تسلط خواهد داشت.

فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان افزود: پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد، ایران که حساس ترین بخش قلب زمین محسوب می شود از سیطره آمریکا خارج شود، که این مهم تحولی بزرگی برای جهان محسوب می شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) به دست آمد، تصریح کرد: آمریکایی‌ها گمان نمی‌کردند که این اتفاق بزرگ در ایران رخ دهد چرا که در گزارشات چند ماه قبل از پیروزی انقلاب خود آورده‌اند که هیچ گونه تهدیدی متوجه حکومت پهلوی نیست.

سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دنیا را غافلگیر کرد، گفت: انقلاب اسلامی در دنیای اسلام یک پدیده نو و شگف برانگیز بوده است که دشمنی های دنیای استکبار با ما آغاز شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان، با اشاره به تداوم دشمنی استکبار با ایران به دلیل از دست دادن حساس ترین منطقه غرب آسیا است، بیان داشت: ملت بزرگ ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دنبل جنگ نبود اما بسیاری از کشورهای دنیا از صدام حمایت کردند و این ارتش مخوف به ایران هجمه آورد.

وی با اشاره به بمباران و اشغال شهرهای مختلف کشور در دوران دفاع مقدس گفت: امام خمینی (ره) خطاب به جهان اعلام کردند که دزدی آمده و سنگی پرتاب کرده است و این ملت ایران چنان سیلی به آن خواهد زد که نتواند از جای خود برخیزد.

این مقام مسئول تصریح کرد: شهدای ما هیچکدام نظامی حرفه ای نبودند و از اقشار مختلف همچون دانش آموز، معلمان، کشاورزان و ... هستند که به فرمان امام خمینی (ره) لبیک گفتند و برای دفاع از انقلاب و اسلام به میدان آمدند و جان خود را فدا کردند.

سردار سلیمانی آزادی خرمشهر را بزرگترین شاهکار نظامی دوران دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: شهدای استان چهارمحال و بختیاری در یگان هایی که حضور داشتند افتخارات بزرگی را رقم زدند.

وی به 4 عملیاتی که در دوره بنی صدر اجرایی شد اشاره داشت و افزود: جمهوری اسلامی ایران در 4 عملیاتی که با مدیریت بنی صدر اجرایی شد شکست خورد اما از زمانی که بنی صدر عزل شد و نیروهای مردمی وارد میدان شدند موفقیت های پی در پی را شاهد بوده ایم و برای یکبار برای همیشه لشکر صدام شکست خورد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس نگاه دنیا نسبت به انقلاب اسلامی تغییر کرد، عنوان داشت: اراده ملت ما نشان داد که حامی اسلام و انقلاب هستند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه جنگ تحمیلی با عزم و اراده مردم برای انقلاب اسلامی از یک چالش و تهدید بزرگ به یک فرصت تبدیل شد، اظهار کرد: مدیریت الهی ولایت فقیه ما را در تمامی نبردها به پیروزی در برابر استکبارهای جهانی رسانده است.

این مقام مسئول بیان داشت: انقلاب اسلامی فراتر از مرزهای خود با دشمنانش نبرد می کند و آنان را شکست می دهد و این نتیجه مدیریت صحیح الهی ولایت فقیه است.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران دارای اقتدار امنیتی است، عنوان کرد: ما باید راه شهدا را ادامه دهیم و شرایط را بشناسیم و بدانیم که راه ولایت فقیه تنها راه رسیدن به کمال و سعادتمندی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار