سی‌ودومین نمایشگاه کتاب-۸۲/

«همرنگ خدا» آخرین کتاب سعید عاکف شد

سعید عاکف نویسنده دفاع مقدس جدیدترین کتاب خود با عنوان «همرنگ خدا» را منتشر کرد.
کد خبر: ۳۴۴۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ - 03May 2019

«همرنگ خدا» آخرین کتاب سعید عاکف شدبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، انتشارات ملک اعظم یکی از ناشران تخصصی دفاع مقدس است. این ناشر سال‌ در کتاب‌های منتشر شده خود از قهرمانان ملی هشت سال دفاع مقدس رونمایی کرده و هرگاه یک قهرمان گمنام را با هنر قلم و خاطرات معرفی کرده است.

سعید عاکف نویسنده کتاب پرتیراژ و پرمخاطب «خاک‌های نرم کوشک» که موسس این انتشارات است، کتاب جدید خود را با عنوان «همرنگ خدا» را در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه کرد.

عاکف در توضیحی درباره این کتاب آورده است: برپهنه آب‌های مواج، دریا صدفی دارد پرهیبت، که هرمز می‌گویندش؛ و هرمز در دل خودش گوهری دارد بس قیمتی. «همرنگ خدا» رنگی از این گوهر را نشان می‌دهد؛ زیبایی‌اش مدهوشت می‌کند!

این کتاب خاطراتی از زندگی شهید موسی درویشی است که در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: ما همه از خداییم و به سوی خدا باز خواهیم گشت. پرونده عملکرد دوران زندگیمان را به همراه خواهیم برد و در محکمه رسیدگی به اعمال متوقف خواهیم شد.

خوش به حال کسانی که کارت شناسایی شهادت در راه خدا بدست گرفته و با پیکر پاره‌پاره‌شان که همان کارت شناسایی آن‌هاست در پیشگاه خدای خود حضور یابند.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها