ادای احترام نماینده جدید ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز به مقام شامخ شهدا

حجت‌الاسلام والمسلمین سید «عبدالنبی موسوی فرد» نماینده جدید ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در اولین روز از فعالیت خود با حضور در گلزار شهدای اهواز به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
کد خبر: ۳۴۴۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲ - 03May 2019

نماینده جدید ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید «عبدالنبی موسوی فرد» نماینده جدید ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در اولین روز از فعالیت خود با حضور در گلزار شهدای اهواز به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

در این برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدجواد حاج‌علی‌اکبری» رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، حجت‌الاسلام «محمدیان» معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان و جمعی از خانواده معظم شهدای خوزستان حضور داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز مزار شهدای گرانقدر دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را زیارت کرد و با قرائت فاتحه و اهدای گل یادشان را گرامی داشت.

حجت‌الاسلام موسوی فرد همچنین با حضور بر مزار  سردار سرلشکر شهید «علی هاشمی» فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفرصادق (ع) نسبت به مقام والای این شهید حماسه ساز وطن ادای احترام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار