تهیه کننده فیلم سینمایی «مزار شریف»:

مشغول انجام مراحل پایانی فیلم «مزار شریف» هستیم

منوچهر شاهسواری تهیه کننده فیلم «مزار شریف» با اشاره به اینکه مراحل پس تولید این فیلم به صورت همزمان انجام می‌شود گفت: فرم جشنواره را برای «مزار شریف» پر کردیم و اولین اکران فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.
کد خبر: ۳۴۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶ - 24November 2014

مشغول انجام مراحل پایانی فیلم «مزار شریف» هستیم

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس منوچهر شاهسواری تهیه کننده فیلم سینمایی «مزار شریف» با اشاره به اینکه مراحل پس تولید «مزار شریف» در حال انجام است گفت: «مزار شریف» به دلیل شرایط ویژهای که دارد تمام مراحل پس تولید مثل صداگذاری، جلوه های بصری و همچنین نهایی کردن تصاویر، به صورت همزمان انجام می شود. بخشهای جلوههای بصری این شرایطی را بوجود آورده است که هر لحظه ممکن است تغییراتی روی فیلم صورت بگیرد.

تهیه کننده «مزار شریف» گفت: فرم جشنواره را برای «مزار شریف» پر کردیم و این فیلم برای نمایش در سی و سومین جشنواره فیلم فجر آماده میشود.

مراحل فیلمبرداری «مزار شریف» به کارگردانی عبدالحسن برزیده و تهیه کنندگی منوچهر شاهسواری از اوایل اسفند سال گذشته در سولهای در نزدیکی کمال شهر کرج آغاز شد. اواسط تیرماه امسال بود که آخرین مراحل فیلم برداری در کوهستانهای الموت به پایان رسید.

این فیلم سینمایی داستان حمله تروریستی به کنسولگری ایران در مزارشریف افغانستان را روایت می کند. مسعود رایگان، حسین یاری، عمار تفتی و مهتاب کرامتی از جمله بازیگران آن هستند.

در فیلمسازی و برنامهسازی رسانهای به تمام مراحل تولید فیلم که پس از ضبط تصویر صحنهها انجام میشود پَستولید (Post-production) گفته میشود. معمولاً پستولید یک فیلم نسبت به مراحل فیلمبرداری صحنهها زمان بیشتری میبرد و ممکن است چندین ماه به درازا بینجامد.

منوچهر شاهسواری تهیه کننده، مهدی شیرزاد نویسنده فیلمنامه، علیرضا زرین دست فیلمبردار، حسن زاهدی صدابردار، مشکین مهرگان مدیر هنری، سعید ملکان چهره پرداز، مسعود فیروزه مدیرتولید، مهدی دلخواسته عکاس، علی قرایی جلوه های ویژه میدانی و امیررضا معتمدی جلوه های ویژه رایانهای این فیلم سینمایی هستند.

انتهایپیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار