معاون فرهنگی آموزشی بنیاد شهید:

اعتماد به نسل شهدا موجب فتح سه جبهه «زور»، «زر» و «تزویر» می‌شود

حجت‌الاسلام «محمدحسن کاویانی‌راد» با تأکید بر این‌که مبارزه در جبهه «تزویر» از ۲ جبهه «زر» و «زور» سخت‌تر است، گفت: این سه جبهه فتح نمی‌شود مگر این‌که به نسل شهدا اعتماد کنیم.
کد خبر: ۳۴۵۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷ - 05May 2019

اعتماد به نسل شهدا موجب فتح سه جبهه «زور»، «زر» و «تزویر» می‌شودبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «محمدحسن کاویانی‌راد» معاون فرهنگی آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (یک‌شنبه) در مراسم بزرگداشت شهید «محسن وزوایی» که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، با بیان این‌که پیام امروز ما به شهید «محسن وزوایی» و امثال این شهید، این است که ما در طول تاریخ این مملکت، خدمت‌گذارتر از شما و خدمتی بزرگ‌تر از کاری که شما انجام دادید، سراغ نداریم، اظهار داشت: سراغ سیاست‌مدار رفتیم، دست گل به  آب داد؛ سراغ دیپلمات رفتیم، به شکل دیگری کار لنگ بود؛ به هر کس امید بستیم، ناامید شدیم؛ لذا نسلی بهتر برای خدمت و اعتماد در این کشور بهتر از نسل شهید «محسن وزوایی» سراغ نداریم.

وی افزود: امام خمینی (ره) نیز می‌دانست که خدمت‌گذارتر از نسل این افراد در عرصه مقابله با زور وجود ندارد و امروز که ما قصه‌ها و داستان‌های این نسل در برابر ظلم را دیده‌ایم، ضرب شست آن‌ها را برای فرزندان خود تعریف می‌کنیم.

حجت‌الاسلام کاویانی‌راد ادامه داد: در جبهه زر و فشار اقتصادی که امروز به اوج خود رسیده است اگر قرار باشد که برای خروج از آن به کسی اعتماد کنیم، به امثال شهید «محسن وزوایی»ها نیاز داریم.

وی با تأکید بر این‌که مبارزه در جبهه «تزویر» از ۲ جبهه «زر» و «زور» سخت‌تر و آخرین مرحله آزمون این مردم است، گفت: «تزویر» دشوارترین و سخت‌ترین مرحله یعنی کنار زدن پرده از روی ادعای سراسر خدمتی است که بر روی عملکرد خیانت‌آمیز برخی نفوذی‌ها در این کشور شنیده شده است؛ لذا این سه جبهه فتح نمی‌شود مگر این‌که به نسل شهدا اعتماد کنیم؛ این خون است که می‌تواند عمیق‌ترین ظلمت‌ها را روشن کند و این‌چنین نیز خواهد شد.

معاون فرهنگی آموزشی بنیاد شهید تأکید کرد: امروز ما به یک نسل هوشمند، تحصیل‌کرده و متعهد احتیاج داریم؛ نسل جسوری که بتواند در این میدان عمل کند؛ لذا نسل شهید «محسن وزوایی» نسلی بود که جسارت پنجه در پنجه آمریکا انداختن را داشت.

وی خاطرنشان کرد: ریشه امثال شهید «محسن وزوایی» را باید در دامن مادر و در برکت دست پدری یافت که می‌تواند این چنین وجودی را پرورش دهد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار