سردار جلالی:

دفاع مقدس آشناترین واژه در حماسه‏‌های عزت آفرین ایران است

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: دفاع مقدس آشناترین واژه در حماسه‏‌های عزت آفرین ایران است که خاطرات رشادت‌ها و دلاوری‏‌های آن، در تاریخ شکوه‌مند این دیار به یادگار مانده و خواهد ماند.
کد خبر: ۳۴۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۶ - 21September 2013

دفاع مقدس آشناترین واژه در حماسه‏‌های عزت آفرین ایران است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پپامی که به مناسبت هفته دفاع مقدس انتشار یافت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که «حیات راستین یک ملت، همواره در گرو شناخت، معرفت و آنگاه توجه نسبت به آرمانها و ارزشهای خویش است و کوشش و تلاش جدی در حفظ پیشینهها و دستاوردهای ارزشمند و گرانقدر آرمانی و ملی هر قوم و امتی خود از جایگاه رفیع و والایی برخوردار میباشند» آورده است: دفاع مقدس آشناترین واژه در حماسههای عزت آفرین ایران است که خاطرات رشادتها و دلاوریهای آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار مانده و خواهد ماند.

در قسمت دیگری از پیام آمده است: هفته دفاع مقدس، هفتهای در گذر ایام نیست، واژهای در حصار تنگ زمان نیست؛ فصلی است در بیزوالترین تقویمهای ابدی. آنجا که زمان، خود نیز کرانهای محدود دارد. ملت ما با دفاع مقدس خویش، حصار تنگ زمان را شکست و دیواره کوتاه ایام را در نوردید و ار آن سوی مرزهای سبز توحید، گلستانی از شهادت را هدیه آورد.
 
در ادامه آمده است: در آستانه فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت، هنگامه تجلی زیبای مهر و محبت و ایثار معلمان ومهر افروزان ضمن تبریک به صاحبان خرد و اندیشه و به ویژه استادن گرانقدرو همه ره پویان طریق علم و معنویت، ایام بزرگداشت دفاع مقدس را که یادآور ایثارگریها، فداکاریها و از جان گذشتگی های شهیدان، آن گوهران تابناک بر پیشانی دفاع مقدس که هر دل آگاه و وجدان پاکی، تکریم و سپاس آنان را بر خود فرض میشمرد و هر آرزومند سربلندی پرچم اسلام و هر مؤمن به بشارتهای قرآن، بر آنان درود میفرستد را گرامی داشته و به روح والا و پرفتوح امام راحل و تمامی شهدای گرانقدر درود و سلام میفرستیم.
 
در خاتمه پیام آمده: قطعاً همه پیروزیها، عزت، عظمت، سربلندی، اقتدار و توسعه همه جانبه ملت عزیز ایران اسلامی مرهون غیرت و رشادت حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس میباشد که عاشقانه و با عزمی راسخ در جهت دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی تمامی هستیشان را در طبق اخلاص گذاشتند و هشت سال دفاع مقدس را به عنوان یکی از درخشانترین برگهای تاریخ میهن اسلامی ثبت کردند. امیدواریم درسالی که توسط مقام معظم رهبری بنام سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نامگذاری شده بتوانیم با همت و غیرت حماسهسازان و غیرتمندان ایران عزیز با عزمی راسخ برای وصول به چشماندازها و تحقق اهداف آن گامهای موثری برداشته کاروان تحریمهای گسترده دشمنان قسم خورده نظام که از آن به عنوان «فلج کننده» یاد میکند در جایگاه و نقش خود «زمین گیر» کرده و شاهد پیشرفت هر روزه باشیم. انشالله.
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار