همایش تجلیل از «خادمین شهدا و اردوهای راهیان نور» در شهرستان دیر

همایش تجلیل از خادمین شهدا و دست‌اندرکاران اردوهای راهیان نور در آموزش و پرورش شهرستان دیر برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۵۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵ - 06May 2019

همایش تجلیل از «خادمین شهدا و اردوهای راهیان نور» در دیر

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «احمد عبدالله‌زاده» رئیس آموزش و پرورش شهرستان دیر امروز در همایش تجلیل از خادمین شهدا و دست‌اندرکاران اردوهای راهیان نور اظهار داشت: اردوهای راهیان نور یکی از برنامه‌های رسمی، عملیاتی و جزء درس‌های دانش‌آموزان است که نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و عبرت‌آموزی دانش‌آموزان دارد.

وی گفت: هشت فرزند شهید فرهنگی در استخدام آموزش و پرورش شهرستان دیر هستند که روشنی‌بخش محفل ما محسوب می‌شوند.

این مسئول با اشاره به اعزام 2 کاروان در سال گذشته به مناطق عملیاتی جنوب کشور عنوان کرد: اولین کاروان شامل 280 دانش‌آموز دختر و کاروان دوم نیز با حضور 160 دانش‌آموز پسر به اردوهای راهیان‌نور اعزام شدند.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام ابراهیم بحرانی امام جمعه موقت بندر دیر با بیان اینکه معلمان باید به مسائل معنوی دانش‌آموزان هم توجه کنند، گفت: در کنار فعالیت‌های آموزشی باید روح و روان دانش‌آموزان نیز پرورش داده شود که راهیان نور بهترین فرصت برای آشنایی آ‌ن‌ها با فرهنگ شهادت است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با هجمه فرهنگی سنگین در فضای مجازی به دنبال تضعیف باورها و اعتقادات نسل جوان است که راهیان‌نور نقش مهمی در خنثی کردن این برنامه دشمن دارد.

بحرانی با بیان اینکه اکنون دچار جنگ فرهنگی، اقتصادی و روانی هستیم، تصریح کرد: به فراخور آرایش نظامی دشمن باید نوع دفاع ما هم تغییر کند.

این مسئول متذکر شد: فرزندان خود را باید آن چنان که شایسته نظام اسلامی است و گام دوم انقلاب است، تربیت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها