برگزاری یادواره تخصصی سردار شهید شرع پسند

یادواره تخصصی سردار شهید آقامهدی شرع پسند در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴ - 24November 2014

برگزاری یادواره تخصصی سردار شهید شرع پسند

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، یادواره تخصصی سردار رشید سپاه اسلام شهید آقامهدی شرع پسند در تالار شهیدان نژادفلاح کرج با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، سردار فرمانده محترم سپاه امام حسن مجتبی (ع)، استاندار البرز، نمایندگان مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شورای شهر، مسئولین دستگاه های اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی و با حضور گسترده خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و آحاد مردم خداجو و شهیدپرور استان البرز برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی مدیر کل اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز گفت: یکی از فعالیت های اصلی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس که در واقع وظیفه تک تک رزمندگان حاضر در هشت سال دفاع مقدس می باشد زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گرانقدرمان می باشد، چرا که هرچه می گذرد نیاز ما به شهدا بیشتر می شود و با مطالعه زندگینامه و وصیتنامه شهدا انسان خود را شرمنده شهدا می بیند چرا که بصیرت و آگاهی شهدا پس از سال ها انسان را به تعجب وا می دارد.

سردار اسلامی در ادامه افزود: ما موظف و مکلفیم که تکلیف خود را ادا نموده و شهدا را به نسل فعلی به نحو شایسته ای معرفی نمائیم و ما خادمین شهدا در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با برگزاری این یادواره ها سعی در ادا تکلیف خود داریم.

در ادامه مراسم آیت ا... حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه شهر کرج ضمن سخنانی گفت: سعی و تلاش دشمن فاصله انداختن بین ما و شهداست و خداوند را شاکریم که این چنین تلاشهایی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به انجام می رسد.

وی افزود: تأکیدات مقام معظم رهبری در حفظ و حراست از یاد و آرمان های شهدا و امام شهیدان ارزشی کمتر از شهادت ندارد و این فرمایشات نشان دهنده اهمیت این موضوع است.

در ادامه مراسم میزگرد تخصصی با حضور سردار اسدا... ناصح از فرماندهان ارشد دوران دفاع مقدس و همسنگر شهید شرع پسند به همراه برادر شهید و دو تن از همسنگران شهید شرع پسند درباره خصوصیات شهید شرع پسند برگزار شد.

در ادامه از کتاب تپه کرجی ها و مستند تلویزیونی شهید شرع پسند رونمایی شد.

یادآور میشود؛ شهید مهدی شرع پسند فرمانده بسیج سپاه ناحیه کرج و فرمانده تیپ سلمان فارسی لشکر 27 و فرمانده عملیات تیپ نبی اکرم در دوران دفاع مقدس در سال 62 در عملیات والفجر 5 (منطقه مهران) در سن 29 سالگی به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار