ولایتی:

اقدامات گروه های تکفیری به ضرر جهان اسلام و خلاف مصالح مسلمانان است

مشاور رهبر معظم انقلاب در حاشیه کنگره جریان های تکفیری از دیدگاه علمای اسلام با اشاره به جنایات ضد بشری گروه های تکفیری اظهار کرد: این اقدامات به ضرر جهان اسلام و خلاف مصالح مسلمین است.
کد خبر: ۳۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸ - 24November 2014

اقدامات گروه های تکفیری به ضرر جهان اسلام و خلاف مصالح مسلمانان است

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس به نقل ازستاد خبری کنگره جهانی جریان های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام، دکتر علی اکبر ولایتی در حاشیه حضور در این کنگره با اشاره به اینکه اقدامات گروه های تکفیری چهره اسلام را در دنیا مشوش کرده است اظهار کرد: این اندیشه ریشه در خارج از جهان اسلام دارد و توطئه ای از سوی بیگانگان برای تفرقه بین مسلمانان و کشورهای اسلامی است.

وی ادامه داد: هدف از این توطئه تفرقه افکنی بین مسلمانان است و بیگانگان در پی این جریان به دنبال زشت نشان دادن چهره اسلام هستند و این کار را از طریق انتشار تصاویر وحشی گری های گروه های تکفیری که در طول تاریخ بی سابقه است دنبال می کنند.

مشاور مقام معظم رهبری با اشاره به حضور علمای اهل سنت در کنگره جهانی جریان های افراطی و تکفیری بیان کرد: همه علمای جهان اسلام که در این کنگره شرکت کرده اند اقدامات تکفیریها را خارج از مبانی اسلامی و مضر برای مسلمانان می دانند و معتقد هستند همه مسلمانان باید به وحدت برسند تا این مشکل ریشه کن شود.

ولایتی در پایان خاطرنشان کرد: این کنگره نقش مهمی در تنویر افکار عمومی مسلمانان بیدار دارد و غیر مسلمانان هم بدانند بر اساس دیدگاه علمای برجسته جهان اسلام اقدامات گروه های تکفیری و افراطی ارتباطی با اسلام ندارد.

انتهای پیام/ح

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار