امروز برگزار شد؛

مراسم رونمایی از پوستر سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در خوزستان

مراسم رونمایی از پوستر سیزدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت خوزستان با حضور مسوولان استانی در سالن جلسات اداره کل ارشاد استان خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۵۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹ - 07May 2019

مراسم رونمایی از پوستر سیزدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت در خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، مراسم رونمایی از پوستر سیزدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت خوزستان با حضور مسوولان استانی در سالن جلسات اداره کل ارشاد استان خوزستان برگزار شد.

«محمد جوروند» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با تبریک فرارسیدن ماه رمضان اظهار داشت: این دوره از نمایشگاه با حضور 60 غرفه در حوزه‌های مختلف قرآنی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اهواز برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بازده زمانی برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت خوزستان را 21 تا 27 اردیبهشت‌ عنوان کرد و افزود: درب‎های نمایشگاه از ساعت 18 تا 23 آمادگی میزبانی از علاقه‌مندان و دوست‌داران حوزه قرآن و عترت است.

وی گفت: هدف از انتخاب محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اهواز مشکلات سال‌های گذشته درباره ترافیک بالا و عدم وجود فضای کافی برای پارکینگ وسایل نقلیه‌ علاقه‌مندان است که تصمیم بر جابه‌جایی محل برگزاری گرفته شد.

جوروند با اشاره به حضور موسسات قرآنی استان خوزستان در این نمایشگاه  ادامه داد: این موسسات می‌توانند در مدت زمان برگزاری نمایشگاه فعالیت و عملکرد خود را به مخاطبان و جامعه هدف تبیین و نسبت به آگاه‌سازی جامعه اقدام کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از اختصاص غرفه‌هایی به موسسات تبلیغی و جهادی استان خوزستان با هدف معرفی فعالیت‌های خود در حوزه‌های مختلف در سیزدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت خوزستان نیز خبر داد و گفت: با اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب ویژه کودکان و خانواده‌ها به دنبال ایجاد فضایی متفاوت در این نمایشگاه هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها