واعظی در حاشیه جلسه دولت:

سیاست دولت کاهش قیمت دلار است

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان این‎که سیاست دولت این است که باید قیمت دلار کاهش یابد، گفت: بانک مرکزی تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می‌دهد.
کد خبر: ۳۴۵۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ - 08May 2019

سیاست دولت کاهش قیمت دلار است/ دنبال جنگ با آمریکا نیستیمبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درخصوص سازوکار توزیع کالاهای اساسی اظهار داشت: سناریوهایی مطرح است اما این‎که چه تصمیمی گرفته خواهد شد مهم است.

واعظی با بیان این‎که سیاست دولت این است که باید قیمت دلار کاهش یابد اظهار کرد: بانک مرکزی تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: در چند روز گذشته به خاطر اعلام تصمیم ایران، آمریکایی‌ها با جوسازی و تبلیغ‎های شدید جنگ روانی به راه انداختند که بر بازار تأثیر گذاشت و موجب افزایش قیمت دلار شد.

واعظی گفت: اما با توجه به سخنان رئیس جمهور مبنی بر اینکه مذاکرات ادامه می‌یابد، ایران از برجام خارج نشده است و ایران و آمریکا به دنبال جنگ نیستند.

رئیس دفتر رئیس‌ جمهور تاکید کرد: ثبات در بازار ایجاد خواهد شد و تلاش می‌شود که قیمت ارز کاهش یابد.

واعظی در پاسخ به این پرسش که موضع ایران در قبال احتمال به نتیجه نرسیدن اقداماتش درباره حفظ برجام چیست، تصریح کرد: مطالبی که لازم بود هم در بیانیه شورای عالی امنیت ملی مطرح شد و هم آقای رئیس جمهور امروز درباره این موضوع صحبت کردند. ما در این دو ماه دو اقدام اساسی انجام می‎دهیم که اگر به نتیجه رسیدیم برمی‌گردیم به روز قبل از امروز، اما اگر به نتیجه نرسیدیم مرحله دوم را اجرایی می کنیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار