رییس انجمن دوستی ایران و کویت در بازدید از باغ موزه دفاع مقدس:

موزه دفاع مقدس حماسه مردم ایران را جاودانه کرده است

رییس و جمعی از اعضای انجمن دوستی ایران و کویت از باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت بازدید کردند.
کد خبر: ۳۴۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴ - 24November 2014

موزه دفاع مقدس حماسه مردم ایران را جاودانه کرده است

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، در این بازدید دکتر عبدالرحمن عبدالله العوضی وزیر سابق بهداشت کویت و رییس انجمن دوستی ایران و کویت گفت: باغ موزه دفاع مقدس یک تحفه بسیار زیبا و ارزشمند است و خوشحالم که مردم ایران با این کار حماسههای خود را در دوران دفاع مقدس جاودانه کردند.

وی افزود: بزرگداشت شهدا کار بزرگی است که در این مجموعه به خوبی به آن پرداخته شده است.

دکتر العوضی با اشاره به نقش حضرت امام خمینی(ره) در انقلاب و دفاع مقدس تصریح کرد: خوشبختانه ما در تالارهای باغ موزه به خوبی با مسیر انقلاب اسلامی و شخصیت امام خمینی(ره) آشنا میشویم و این که چگونه امام با عظمت خود مردم را بسیج کرده است.

رییس انجمن دوستی ایران و کویت خاطرنشان کرد: دفاع مقدس درسی بزرگ برای نسلهای آینده است و باغ موزه دفاع مقدس تجلی این درس بزرگ برای نسلهای آینده است. چرا که وطن با ایستادگی مردمان خودش ساخته میشود و این مبارزه و مقاومت برای همیشه در ذهن نسلهای آینده مردم ایران جاودانه خواهد ماند.

وی با ابراز خرسندی از حضور در مسجد جامع خرمشهر باغ موزه دفاع مقدس بیان داشت: خوشحالم که در مسجد جامع خرمشهر باغ موزه، نماد مقاومت مردم ایران هستم و برای من ارزشمند است که مردم خرمشهر همچنان سرمشق مقاومت و پایداری هستند.

دکتر العوضی در پایان با تشکر از مدیریت شهرداری و مجموعه باغ موزه دفاع مقدس ابراز امیدواری کرد: مردم و دولت ایران همچنان پایدار و سربلند بوده و آینده خود را به بهترین شیوه ترسیم کرده و سرمشق دیگران باشند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار