ظریف، دژپسند و اردکانیان هفته آینده به 51 سوال نمایندگان در کمیسیون‌ها پاسخ می‌دهند

وزرای امور خارجه، امور اقتصادی و دارایی و نیرو با حضور در نشست‌های هفته آینده کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی به 51 سوال نمایندگان پاسخ می‌دهند.
کد خبر: ۳۴۵۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱ - 09May 2019

ظریف، دژپسند و اردکانیان هفته آینده به 51 سوال نمایندگان در کمیسیون‌ها پاسخ می‌دهندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، دستور کار نشست‌های هفته آینده کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی از شنبه ۲۱ لغایت چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت منتشر شد. 

بر همین اساس قرار است ۱۲ وزیر در این کمیسیون‌ها حاضر شده و یا به سوالات نمایندگان پاسخ داده و یا اینکه گزارشی را از عملکرد خود ارائه دهند. 

نکته جالب توجه آن است که «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه، «فرهاد دژپسند» وزیر امور اقتصادی و دارایی و همچنین «رضا اردکانیان» وزیر نیرو قرار است به ۵۱ سوال نمایندگان مجلس پاسخ دهند. 

پیشنهاد ایجاد سازمان نظام معلمی، حضور شهردار تهران، سازمان محیط زیست و شورای شهر تهران به منظور ارائه گزارش مدیریت پسماند در شهر تهران، بررسی مسائل مربوط به واگذاری بنگاه‌های اقتصادی بویژه شرکت صنایع شیمیایی ایران با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس سازمان خصوصی سازی از دیگر دستور کار‌های مهم باشد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار