امام جمعه گناوه:

مقابل دشمن باید در عرصه‎های مختلف آرایش جنگی بگیریم

حجت‎الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی گفت: در این برهه حساس که دشمن علیه نظام یک آرایش جنگی در عرصه‎های مختلف گرفته ما هم باید در مقابل آنان آرایش مناسب بگیریم.
کد خبر: ۳۴۵۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶ - 10May 2019

به گزارش دفاع‎‌پرس از بوشهر، حجت‎الاسلام «سیدعبدالهادی رکنی حسینی» امام جمعه گناوه در خطبه‎های نمازجمعه این هفته اظهار داشت: اقدام متقابل ایران راهکار و تصمیم مناسب در برابر دشمنی‎های آمریکا و بی‎تفاوتی و بی‎عهدی اروپاست.

وی گفت: بیانیه شورای عالی امنیت و تصمیم قاطع رئیس جمهوری در مقابل بدعهدی‎های کشورهای طرف در برجام اقدامی ارزشمند است و حمایت می‎شود.

امام جمعه گناوه اظهارکرد: ایران از زمان توافق نامه هسته‎ای تاکنون به تعهدات خود عمل و خویشتنداری کرده و کشورهای مقابل نیز باید به قول و وعده‎های خود پایبند و در مدت زمان 60 روزی که به آنان فرصت داده شده در عمل آن را به اثبات برسانند.

 حجت‎الاسلام رکنی حسینی گفت: در بندهای 26 و 36 برجام به کشور ما حق داده شده اگر طرف مقابل تعهد خود را نقص کند ما هم می توانیم تعهدات خود را بصورت جزیی و کلی انجام ندهیم.

وی با اشاره به بیانات مهم و ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب به مناسبت هفته معلم افزود: در این برهه حساس که دشمن علیه نظام یک آرایش جنگی در عرصه های مختلف گرفته ما هم باید در مقابل آنان آرایش مناسب بگیریم.

امام جمعه گناوه گفت: در این راستا مسئولان در برابر آرایش جنگی پیشتاز هستند و باید تمام تلاش و همت خود را برای رفع مشکلات کشور از جمله اقتصاد و گرانی بکار ببندند.

حجت‌الاسلام رکنی حسینی افزود: کشور ایران دارای ذخایر غنی و ثروتمند است که می تواند با این داشته ها در برابر فشار اقتصادی دشمن ایستاد و مبارزه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار