دبیر پویش مطالعاتی روشنا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

سه روش جدید برای شرکت در پویش کتابخوانی «روشنا»/ مطالعه رمان «ادواردو» ۱۵ برنده خواهد داشت

مهدی شفیعی به سه روش جدید برای شرکت در پویش کتابخوانی «روشنا» اشاره کرد و گفت: دبیرخانه پویش برای برندگان این دوره ۱۵ جایزه برای ۱۵ نفر در نظر گرفته است.
کد خبر: ۳۴۵۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ - 11May 2019

مهدی شفیعی دبیر پویش مطالعاتی روشنا در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با اشاره به آغاز دوازدهمین دوره این پویش مطالعاتی اظهار داشت: کتاب «ادواردو» نوشته «بهزاد دانشگر» محور دوازدهمین دوره پویش مطالعاتی روشنا است که علاقمندان می‌توانند در این پویش شرکت کنند.

وی به جایزه این پویش برای ۱۵ نفر اشاره کرد و گفت: دبیرخانه پویش برای برندگان این دوره ۱۴ جایزه ۱۰ میلیون ریالی برای ۱۴ نفر و یک جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی برای یک نفر در نظر گرفته است.

دبیر پویش مطالعاتی روشنا شهریورماه سال‌جاری را زمان برگزاری مراسم اختتامیه این جایزه اعلام کرد و افزود: مراسم افتتاحیه این پویش در نمایشگاه کتاب تهران با اهدا جایزه به نفر برگزیده دوره پیش، و آغاز دوره دوازدهم کلید زده شد.

ر

شفیعی به جذابیت کتاب «ادواردو» اشاره کرد و ادامه داد: رمان «ادواردو»، زندگی متفاوت یکی از ثروتمندترین مردان جهان، به نام ادواردو آنیلی است که به قلم بهزاد دانشگر، نوشته شده؛ داستان این رمان در قلب اروپا رخ می‌دهد. داستان از آخر زندگی ادواردو شروع می‌شود و سه خط داستانی به‌هم‌بافته داستان را پیش می‌برد.

وی به سه روش جدید برای برنده شدن در این پویش اشاره کرد و اظهار داشت: مخاطبین ما می‌توانند عکسی از کتاب، یا فیلمی از خودشان را در حال معرفی کتاب، همراه با یادداشتی با هشتگ #ادواردو در اینستاگرام منتشر و سپس پست خود را به صفحۀ rushanacampaign@ ارسال کنند. برای شرکت در مسابقۀ این بخش، باید برچسب کتاب خراشیده شده و طبق الگوی زیر، کد شرکت در مسابقه همراه با شناسۀ اینستاگرام مخاطبان به شمارۀ ۳۰۰۰۸۶۸۵۸۵ پیامک شود.

دبیر پویش مطالعاتی روشنا نوشتن نقد یا یادداشت ترویجی دربارۀ کتاب را روش دیگری برای شرکت در مسابقه این پویش دانست و گفت: شرکت کنندگان می‌توانند نقد یا یادداشتی ترویجی دربارۀ کتاب «ادواردو» بنویسند و آن را در تلگرام به
rushanacampaign@ ارسال کنند. این یادداشت باید حداقل ۲۰۰ و حداکثر یک هزار و ۵۰۰ کلمه باشد.

شفیعی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی می‌توانند با حضور در مساجد، مدارس، نماز جمعه، و در حضور جمع اقوام و آشنایان و... کتاب «ادواردو» را معرفی یا نمایشگاهی برای آن دایر کرده و گزارش آن را در قالب عکس و متن به دبیرخانۀ پویش ارسال کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار