در نشست خبری سالروز یوم النکبة مطرح شد؛

ابوشریف: مقاومت اسلامی در برابر آمریکا ایستادگی می‌کند/ القدومی: پاسخ دندان‌شکن به دشمن خواهیم داد

نماینده جنبش جهاد اسلامی گفت: آمریکا امت اسلام را تحت فشار قرار داده است، از یک سو جمهوری اسلامی ایران را مورد تحریم‌های شدید قرار داده و از سوی دیگر تمام گروه‌های محور مقاومت را به عنوان گروه تروریستی تلقی می‌کند.
کد خبر: ۳۴۶۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ - 15May 2019

مقاومت اسلامی در برابر آمریکا ایستادگی می‌کندبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات جمعیت دفاع از ملت فلسطین اظهار داشت: حدود ۴۰ هزار نفر آواره مظلوم فلسطینی در جهان وجود دارد که رژیم صهیونیستی باید پاسخگوی آوارگی آنها باشد.

وی افزود: امروز شاهد شهرک‌سازی یهودی‌ها در مناطق مسلمان نشین هستیم که مسأله مرزها را به خطر انداخته است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی بیان داشت: آمریکا امت اسلام را تحت فشار قرار داده است. از یک سو جمهوری اسلامی ایران را مورد تحریم‌های شدید قرار داده و از سوی دیگر تمام محورهای مقاومت را به عنوان تروریست می‌شناسد.

وی ادامه داد: ما در برابر قرارداد غرب ایستادگی می‌کنیم و پیروزی بسیار نزدیک است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی گفت: دیروز رهبر جمهوری اسلامی ایران فرمودند که جنگ، جنگ اراده‌هاست، ایشان بسیار درس گفته‌اند.

ابوشریف در مورد امارات و عربستان سعودی گفت: هرکس که سمت مردم مظلوم فلسطین باشد باعث افتخار ما است؛ اما باید امارات و عربستان سعودی در نظر داشته باشند که در کتاب مقدس ما قرآن دوبار آمده است که قوم بنی اسرائیل نابود خواهند شد.

وی افزود: دنیا علیه آمریکا و اسرائیل بسیج شده‌اند و امیدوارم به زودی تمام کشورهای اسلامی در برابر اشغالگران ایستادگی کنند.

در این نشست خالد القدومی نماینده نماینده جنبش حماس نیز اظهار داشت: امروز رویکرد مقاومت باعث ایجاد وحشت در غربی‌ها و اسرائیلی‌ها شده است.

وی افزود: مقاومت امروز بسیار کامیاب‌تر و موفق شده است. امروز مردم فلسطین به آینده‌ای روشن امیدوارتر شده‌اند و در زمینه روحی و روانی میان مردم رژیم اشغالگر قدس نیز بسیار ضعیف هستند.

خالد القدومی ادامه داد: امروز اجتماع صهیونیستی شکست خورده است و تا امروز غزه و فلسطین در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کردند.

نماینده جنبش حماس گفت: اقدامات آمریکا و غرب تاکنون در نوار غزه شکست خورده است و امروز شاهد هستیم مقاومت شرایط را عوض کرده و به نفع خود کرده است.

وی گفت: اگر دشمن بخواهد اقدامی در مورد حمله به رزمندگان محور مقاومت انجام دهد پاسخ بسیار قوی‌تری دریافت خواهد کرد.

القدومی اظهار کرد: امروز گنبد آهنین یهودی‌ها تبدیل به کاغذ شده است. باید بگویم که مقاومت از عنصر غافلگیری استفاده می‌کند و آماده است پاسخی محکم به دشمن بدهد.

وی در مورد رعب وحشت ایجاد شده میان اسرائیلی‌ها گفت: شهرک‌نشین‌های اسرائیلی و ژنرال‌های‌شان از شدت ترس از عملکرد مقاومت به پناهگاه‌ها رفته‌اند؛ همچنین چندی پیش شاهد بودیم که نیروهای مقاومت توانسته‌اند که تلویزیون اسرائیل را حک کنند.

القدومی اظهار کرد: ما گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم و پیروزی نزدیک است.

وی در مورد رییس جمهور آمریکا گفت: ترامپ یک احمق است و مدام در حال تهدید کردن و اگر بخواهد حمله کند چرا تهدید می‌کند؟ او یک ترسو است.

نماینده جنبش حماس در مورد بلندی‌های جولان نیز گفت: اگر اسرائیل بخواهد در بلندی‌های جولان اقدامی بکند مورد هدف مقاومت قرار می گیرد.

انتهای پیام/۲۵۱

نظر شما
پربیننده ها