مدیر مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی:

سازمان بازرسی کل کشور در خصوص «لاله» تصمیم می گیرد

نشست خبری هشتمین جشنواره سینما حقیقت صبح امروز با حضور محمد مهدی طباطبائی‌نژاد دبیر این جشنواره شهنام صفاجو مدیر روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در سالن حقیقت این مرکز برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰ - 25November 2014

سازمان بازرسی کل کشور در خصوص «لاله» تصمیم می گیرد

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس نشست خبری هشتمین جشنواره سینما حقیقت صبح امروز با حضور محمد مهدی طباطبائینژاد دبیر این جشنواره شهنام صفاجو مدیر روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در سالن حقیقت این مرکز برگزار شد.

طباطبائینژاد در ابتدای این نشست به بیان اهداف و بخشهای هشتمین دوره جشنواره سینما حقیقت پرداخت.

وی در بخشی از این نشست با اشاره به روشن شدن تکلیف پروژه سینمایی لاله گفت: آقای نیکنژاد مرداد ماه نامهای به آقای ایوبی ریاست سازمان سینمایی نوشتند و در این نامه خواستار تعیین حکم برای این ماجرا شد. وی در همان نامه قید کرده که نظر حکم را قبول دارد و ای کاشهای ما برای قبول کردن حکم از سوی ایشان جواب نداد و پس از حکم آقای رضاداد، نیکنژاد حکمیت را نپذیرفت.

وی افزود: ما نه با آقای نیکنژاد و نه هیچ فیلمساز دیگری مشکلی نداریم و اگر ایشان قواعد و قوانین حقوقی را قبول کنند این پروژه ادامه خواهد یافت.

طباطبائینژاد با اعلام این خبر که از سازمان بازرسی کل کشور برای تصمیمگیری در مورد پروژه لاله کمک خواستهایم تاکید کرد : ما نامهای را به سازمان کل کشور فرستادیم و اعلام کردیم تا سازمان بازرسی کل کشور به ما بگوید که باید در مورد پروژه لاله چکار کنیم. البته ممکن است سازمان بازرسی بگوید که ما با تغییر کارگردان باید این فیلم را ادامه دهیم که قطعاً اینکار را در صورت حکم سازمان بازرسی انجام خواهیم داد.

مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تاکید کرد: آقای نیکنژاد هیچگاه برای حرفهای خود اسنادی و مدارکی ارائه ندادهاند و صحت حرفهای خود را ثابت نکردند و ما هم از منظر یک مدیر دولتی اجازه نداریم که به کسی اعتماد کنیم چون باید تمام قواعد حقوقی را رعایت کنیم.

طباطبائی نژاد گفت: آقای نیکنژاد مدارک حقوق رایت لاله به مرکز گسترش ارائه داد تا درباه آن نظر داده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها