مسیح کردستان-۱۹/ تابش در گفت‌وگو با دفاع‎پرس:

شهید بروجردی از ظرفیت مردمی به خوبی استفاده کرد

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید بروجردی در کردستان باعث پیوند بین مردم شد و توانست از ظرفیت مردمی در برقراری آرامش به خوبی استفاده کند.
کد خبر: ۳۴۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ - 20May 2019

شهید بروجردی باعث پیوند مردم کردستان شد/ شهید بروجردی به مسائل اجتماعی توجه ویژه‌ای داشتند«محمدرضا تابش» نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، درخصوص ابعاد شخصیتی سردار شهید «محمد بروجردی» اظهار داشت: محمد با اینکه یک فرمانده نظامی مقتدر بود؛ همواره با محبت و مهربانی با مردم برخورد می‌کرد.

وی با بیان اینکه مردم کردستان ارادت خاصی به شهید بروجردی داشتند، گفت: شهید بروجردی در کردستان باعث پیوند بین مردم شد و توانست از ظرفیت مردمی به خوبی در برقراری آرامش استفاده کند.

نماینده مردم اردکان با اشاره به اینکه آشنایی وی با شهید بروجردی به زمانی برمی‌گردد که به عنوان بخشدار ثلاث‎باباجانی و ازگله فعالیت داشت، گفت: محمد بروجردی آدمی وقت‎شناس بود و هرکس با او در ارتباط بود، مجذوب شخصیتش می‌شد.

تابش گفت: شهید بروجردی زمانی که فرمانده قرارگاه حمزه بود، توانست کاری کند که مردم همیشه در صحنه حاضر باشند و اگر مشکلی برای یکی از مناطق یا شهرستان‌ها پیش می‌آمد این مردم بودند که مشکل را برطرف می‌کردند.

وی درخصوص راه‌اندزی سازمان پیشمرگان کرد مسلمان خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این سازمان نشان‌دهنده این است که شهید بروجردی علاوه بر تسلط بر مسائل نظامی به مسائل اجتماعی نیز توجه خاصی داشت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار