فاطمی در گفت‎وگو با دفاع‎پرس خبر داد؛

نمایش آثار شاخص ادبیات دفاع مقدس در نمایشگاه قرآن

معاون ادبیات سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس از نمایش آثار شاخص ادبیات دفاع مقدس در بیست‎و‎هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد.
کد خبر: ۳۴۶۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ - 18May 2019

مهدی فاطمی معاون ادبیات سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با اشاره به حضور این سازمان در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌‎های دفاع مقدس امسال نیز همانند سال‌های گذشته حضور فعالی در نمایشگاه قرآن دارد.

وی از نمایش آثار منتشر شده این سازمان در نمایشگاه قرآن خبر داد و عنوان کرد: آثار شاخص ادبی ما در حوزه ادبیات دفاع مقدس در غرفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به مخاطبین ارائه می‌شود که خوشبختانه مورد استقبال خوبی قرار گرفته‌اند.

معاون ادبیات سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس ادامه داد: کتاب‌های «آب هرگز نمی‌میرد» و «غواص‌ها بوی نعنا می‌دهند» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مورد استقبال ویژه مخاطبین قرار گرفته بود که در این نمایشگاه نیز روند استقبال از آن‌ها ادامه دارد.

به گزارش دفاع‎پرس، بیست‎و‎هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از 21 اردیبهشت تا چهار خرداد در مصلای حضرت امام خمینی (ره) برپاست.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار