سردار فدوی:

سپاه توان اجرای مأموریت‌ در عرصه‌های مختلف را دارد

جانشین فرمانده کل سپاه با تأکید بر توانمندی این نهاد در اجرای مأموریت‌ در عرصه‌های مختلف گفت: می‌توانیم بیش از اقدامات عملی که هم‌اکنون انجام می‌دهیم را عملیاتی کنیم.
کد خبر: ۳۴۶۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ - 19May 2019

می‌توانیم قدرت بیشتری نسبت به توان امروز را عملیاتی کنیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه صبح امروز در آیین تکریم و معارفه جانشین و معاونان جدید سپاه اظهار داشت: ۴۰ سال است که پاسداران پیمانی را برای حراست از انقلاب اسلامی با خدا بسته‌اند و بر آن پایدار هستند؛ بسیاری از آن‌ها به فیض شهادت رسیدند و بسیاری نیز هنوز منتظر شهادتند.

وی افزود: غیر از مقطع حیات ائمه (ع)، هیچ نقطه تاریخی دیگری مانند انقلاب اسلامی پیدا نمی‌کنید که شدت دشمنی‌ها با جناح حق به این اندازه بوده باشد.

سردار فدوی  با تأکید بر توانمندی سپاه در اجرای مأموریت‌ در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: ما آن‌قدر قوی هستیم که می‌توانیم بیش از اقدامات عملی که هم‌اکنون انجام می‌دهیم را عملیاتی کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه عنوان کرد: سپاه پاسداران به برکت اسلام و انقلاب و امامین انقلاب تاکنون برای انجام تکالیفی که بر عهده اش گذاشته شده است، پای کار بوده و وضعیت غرورانگیزی را در دهه چهارم انقلاب اسلامی کسب کرده است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها