مصطفی محدثی‌خراسانی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ابراز رضایت رهبر انقلاب اسلامی از شعر جوانان/ مجری‌گری اسفندقه نقطه قوت جلسه شد

یک شاعر کشورمان با اشاره به دیدار شب گذشته شاعران با رهبر انقلاب اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از شعرخوانی شاعران جوان ابراز رضایت کردند.
کد خبر: ۳۴۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ - 21May 2019

مصطفی محدثی‌خراسانی شاعر کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با اشاره به دیدار شب گذشته شاعران با رهبر انقلاب اسلامی اظهار داشت: شب گذشته مجموعه کتاب‌هایم را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کردم و ایشان نیز غزلی از یکی از آثارم را انتخاب کرده و خواندند.

این شاعر کشورمان خاطرنشان کرد: در توضیح چند کتابی که به رهبر معظم انقلاب اسلامی هدیه شد گفتم ما انجمن ادبی شاعران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را در موزه دفاع مقدس تشکیل داده‌ایم که ایشان پرسیدند کدام موزه که توضیح دادم در موزه‌ای که در منطقه عباس آباد به اسم موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس احداث شده است.

وی به ابراز نگرانی رهبر معظم انقلاب درباره زبان فارسی اشاره کرد و گفت: بیانات و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب درباره زبان فارسی و ادبیات همواره مهم و راه‌گشا بوده و امسال نیز ایشان گله‌مندی‌هایی را نسبت به عملکرد صدا و سیما در موضوع زبان و ادب فارسی داشتند.

این شاعر کشورمان به تفاوت جلسه دیدار امسال شاعران نسبت به سال‌های گذشته پرداخت و عنوان کرد: امسال مجری برنامه مرتضی امیری اسفندقه بود که یکی از نقطه‌های قوت‌ دیدار شاعران بود. اسفندقه خوشبختانه به خوبی مسلط بر اشعار شاعران بود و می‌توانست هر شاعر را با اشعارش معرفی کند.

محدثی‌خراسانی گفت: شاعران جوان زیادی امسال توانستند در این جلسه شعر بخوانند و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز از اشعاری که خوانده شد ابراز رضایت کردند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار