با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران

پایگاه مقاومت بسیج گلزار شهدای تهران افتتاح شد

پایگاه بسیج گلزار شهدا هم ‌زمان با هفته بسیج در مرکز فرهنگی «خانه شهید» بهشت زهرا با حضور خانواده شهدا در کنار قبور مطهر 30 شهید والامقام دفاع مقدس افتتاح شد.
کد خبر: ۳۴۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲ - 26November 2014

پایگاه مقاومت بسیج گلزار شهدای تهران افتتاح شد

به گزارش خبرنگار حماسه وجهاد دفاع پرس، پایگاه بسیج گلزار شهدا با فرماندهی علیرضا اکبری رئیس مرکز فرهنگی گلزار شهدای تهران و با برنامهریزیهای صورت گرفته توسط حوزه مقاومت بنیاد شهید افتتاح شد.

در این مراسم سرهنگ باقری فرمانده بسیج مقاومت بنیاد شهید و امور ایثارگران، طی سخنانی گفت: تفکر اکثریت مردم این است که بسیج و بسیجی بودن در جامعه ارزش است و به واسطه این قداست از جایگاه والایی برخودار است.

وی افزود: این تشکل مردمی از چنان اقتداری برخوردار است که تعدی بر آن مفهومی ندارد و افتتاح این پایگاهها فرصتی برای خدمتگذاری به خانواده معظم شهداست.

علیرضا اکبری، رئیس مرکز فرهنگی گلزار شهدای تهران در ادامه این مراسم اظهار داشت: تفاوت این پایگاه بسیج با دیگر پایگاهها در این است که در جوار ۳۰هزار شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قرار دارد و فرصتی برای خدمتگذاری بیشتر به خانوادههای شاهد و ایثارگر محسوب میشود.

در مراسم افتتاح این پایگاه، «آوازی» جانباز 70 درصد و نیز جانباز «حسین رنجبر» و «محمد عامری» و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج بنیاد شهید تهران بزرگ حضور داشتند.

گفتنی است پس از برگزاری مراسم افتتاحیه، فرماندهان بسیج به همراهی تعدادی از جانبازان و خانواده شهدا بر سر مزار برخی از شهدای بسیج حاضر شدند و این قبور را عطرافشانی و گلباران کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار