مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سمنان مطرح کرد؛

نقش غیر قابل انکار رسانه‌ها در بیان دستاورد‌های نظام

حجت الاسلام «سید محسن حسینی دیباجی» گفت: رسانه‌ها نقش غیر قابل انکاری در بیان دستاورد‌های نظام و تبیین تلاش بسیجیان در جامعه دارند.
کد خبر: ۳۴۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ - 22May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام «سید محسن حسینی دیباجی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سمنان در همایش «مقاومت و رسانه» که در سالن جلسات شهید بسطامی حسینیه گمنام سپاه قائم آل محمد (عج) برگزار شد، اظهار داشت: رسانه ها نقش غیر قابل انکاری در بیان دست‌آوردهای نظام و تبیین تلاش بسیجیان در جامعه دارند.

وی خاطر نشان کرد: تاثیرگذاری رسانه در تببین دستاوردهای نظام در عصر جدید بیشتر از سخنرانی و برگزاری همایش است و رسانه ها باید با رویکرد مسئولانه تر برای توسعه و سربلندی ایران اسلامی گام بردارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب که رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی نظام جمهوری اسلامی آن را صادر کردند نیازمند معرفی است و اصحاب رسانه در نشر این بیاینه ارزشی تلاش کنند.

حسینی دیباجی اضافه کرد: این بیانیه از جامعیت بسیار مطلوبی برخوردار است و ملت با اصلاح رویه های اشتباه گذشته برای آینده، برای توسعه و آبادانی ایران اسلامی گام بر می دارند.

وی تصریح کرد: رسانه های غربی درصدد پاشیدن بذر ناامیدی در جامعه هستند اما با همدلی مردم و مسئولان نظام توطئه های استکبار جهانی راه به جایی نخواهد برد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: سوم خرداد نماد ایستادگی در برابر زیاده خواهی های دشمنان ملت ایران است و سربازان این نظام مقدس در این روز با یاری خدواند در آزادسازی خرمشهر نقش آفرینی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها