رزمنده دوران دفاع مقدس:

عملیات رزمندگان‌ یاسوج در فکه، مقدمه فتح خرمشهر شد

رزمنده دوران دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش این استان در حماسه آزادسازی خرمشهر، گفت: عملیات رزمندگان‌ این استان در فکه، مقدمه فتح خرمشهر شد.
کد خبر: ۳۴۷۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲ - 22May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «سید علی‌محمد دانشی» از پیشکسوتان حوزه رسانه در استان کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست  تخصصی رسانه، دفاع مقدس و مقاومت اظهار داشت: در تاریخ اتفاقاتی رخ می‌دهد که گاهی اوقات تبدیل به یک فرهنگ می‌شود و خروجی دوران دفاع مقدس ما هم یک فرهنگ جدید بود.

وی افزود: آنچه امروز در کشورهای اسلامی از جمله لبنان، سوریه و عراق شاهد هستیم با الگوگیری از تجربیات ما در دوران دفاع مقدس رخ می‌دهد.

این پیشکسوت عرصه رسانه و دفاع مقدس پرداختن محتوایی به دفاع مقدس را یک تکلیف دانست و بیان کرد: برخی مناسبت‌ها بهانه‌ای برای پرداختن به ارزش‌ها و سرمایه‌های کم‌نظیر ما در دوران دفاع مقدس است.

دانشی با بیان اینکه در دنیا رسانه‌هایی وجود دارد که در اختیار استکبار بوده و سرمایه‌گذاری‌های کلانی روی آن‌ها می‌شود، گفت: این رسانه‌ها برای کمرنگ کردن ارزش‌ها هر روز به یکی از آرمان‌های ما حمله می‌کنند.

وی تاکید کرد: برای مقابله با هجمه رسانه‌ای دشمن باید سازوکاری تعریف کرده و محتوای لازم را در اختیار رسانه‌های داخلی قرار دهیم.

این رزمنده دوران دفاع مقدس همچنین به سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر اشاره داشت و عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد نقش مهمی در این حماسه داشت و عملیات رزمندگان استان ما در فکه، مقدمه آزادسازی خرمشهر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها