سردار نظری:

فتح خرمشهر نقطه اوج دفاع مقدس بود

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: هشت سال دفاع مقدس برجسته‌ترین تابلویی است که ملت ایران اسلامی در دفاع از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن و همچنین نشر و گسترش ارزش‌های انقلاب از خود به یادگار گذاشت، این صحنه درخشان و بی بدیل یک نقطه اوج و یک برجستگی در دل خود دارد و آن خرمشهر است.
کد خبر: ۳۴۷۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱ - 23May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، در آستانه فرارسیدن سوم خرداد همایش «الی بیت المقدس» یادبود سالگرد آزادسازی خرمشهر با حضور سردار سرتیپ پاسدار «یعقوبعلی نظری» فرمانده سپاه امام رضا (ع)، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مجیدرضا حسن‌زاده» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه، امیر سرتیپ دوم ستاد «رضا آذریان» ارشد نظامی آجا در شمال شرق و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا، مسئولین لشکری و کشوری، پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا امروز در مجتمع فرهنگی آیه‌ها برگزار شد.

سردار نظری در این همایش اظهار داشت: برگزاری اینگونه محافل و مجالس باعث تقویت روحیه حماسی و آمادگی با تکیه بر افتخاراتی که در گذشته به دست آمده، خواهد شد.

وی در ادامه افزود: بدون تردید هشت سال دفاع مقدس برجسته‌ترین تابلویی است که ملت عزیز و شریف ایران اسلامی در دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و همچنین نشر و گسترش ارزش‌های انقلاب از خود به یادگار گذاشتند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خاطر نشان کرد: این صحنه درخشان و بی بدیل یک نقطه اوج و یک برجستگی در دل خود دارد و آن خرمشهر است.

نظری تصریح کرد: اگر به دنبال مصداق مقاومت در عین مظلومیت و نبود امکانات از نظر مادی هستیم باید به سراغ خرمشهر و دفاع 35 روزه مدافعان از این شهر برویم. آن مقاومتی که سرنوشت جنگ را عوض کرد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) ابراز داشت: اگر بخواهیم در این صحنه درخشان به سراغ اوج افتخار برویم باز هم باید از خرمشهر یاد کنیم. اگر می­‌خواهیم یادی داشته باشیم از اوج پیروزی و افتخاری که در صحنه هشت‌ساله دفاع مقدس آفریده شد باز هم باید نام خرمشهر را بر زبان جاری کنیم.

 وی در پایان کاربردی کردن راهبردهای عملیات «الی بیت المقدس» را در مقطع کنونی کشور اسلامی­مان ضروری دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار