برگزاری مراسم گرامیداشت سوم خرداد در مریانج همدان

مراسم گرامیداشت سوم خرداد و یادبود روحانی شهید «مصطفی قاسمی» در مریانج همدان با حضور مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۷۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷ - 23May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، امروز سردار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان و حجت‌الاسلام «سیدمحمدتقی حسینی» مسئول عقیدتی و امور روحانیت اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان با حضور در حوزه علمیه شهر مریانج در مراسم سوم خرداد و یادبود روحانی شهید «مصطفی قاسمی» شرکت کردند.

در این مراسم سردار ظفری به بیان توضیحاتی در خصوص عملیات بیت‌المقدس و آنچه در آزادسازی خرمشهر اتفاق افتاده بود پرداخت و  گفت: رزمندگان در زمان دفاع مقدس بسیار زیبا جنگیدند که باید توجه خاص به افکار و عقاید آن دوران شود.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان تصریح کرد: در طول این چهار دهه بعد از انقلاب اسلامی، دهه اول پر بارترین دهه از نظر اعتقادی و جهادی در مسیر الهی بود و در دهه چهارم قدرت‌های برخی کشورها بیشترین تلاش برای فشار بر مملکت اسلامی ما را دارند.

وی عنوان کرد: مخالفت امروز دشمن با انقلاب اسلامی، مخالفت با افکار و عقاید این انقلاب است چرا که موجب تشکیل حکومت جهانی و بیدار کردن افکار مردم در تمام نقاط دنیاست.

در ادامه  «نادم» راوی دفاع مقدس به روایتگری از آن دوران پرداخت و «اصغر حاجی بابایی» رزمنده دفاع مقدس نیز مراسم را به خاطراتی از دفاع مقدس مزین کرد.

این برنامه با حضور خانواده روحانی شهید مصطفی قاسمی، خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد.

بعد از اتمام مراسم مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان به همراه مسئول عقیدتی و امور ورحانیت این اداره‌کل برای تجدید بیعت با شهدا بر سر مزار شهدای شهر مریانج حاضر شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار