استقرار ۲۵۱ آتش‌نشان در ۹۹ نقطه تهران در شبهای قدر

سخنگوی آتش‌نشانی تهران، تمهیدات این سازمان برای برقراری ایمنی پایتخت را در شبهای قدر تشریح کرد.
کد خبر: ۳۴۷۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷ - 23May 2019

استقرار ۲۵۱ آتش‌نشان در ۹۹ نقطه تهران در شبهای قدربه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از تسنیم، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران درباره تمهیدات آتش‌نشانی تهران برای تأمین ایمنی اماکن مذهبی و تکایا در شب‌های قدر اظهار کرد: در این شب‌ها علاوه بر آماده‌باش همیشگی ۱۳۰ ایستگاه آتش‌نشانی، آتش‌نشانان در ۹۹ نقطه شهر تهران مستقر می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: این استقرار با استفاده از ۵۳ دستگاه خودروی سنگین، ۱۹ دستگاه خودروی سبک، ۲۶ دستگاه موتورسیکلت و یک گروه پیاده در معیت ۲۵۱ آتش‌نشان از ساعاتی قبل از آغاز مراسم در امان تجمعی و پر رفت و آمد شهر، میادین یا مقابل اماکن مذهبی بزرگ مانند مساجد، شبستان‌ها و امام‌زاده‌ها آغاز شده و استقرار تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تمام مدیران ارشد سازمان آتش‌نشانی نیز ضمن گشت‌زنی در محل‌های مشخص شده و بازدید از نقاط استقرار آتش‌نشانان، وضعیت ایمنی نقاط را رصد خواهند کرد.

ملکی از مسئولان اماکن مذهبی خواست، خودشان نظارت دقیقی بر ایمنی داشته باشند و خاموش‌کننده‌های دستی را شارژ کرده و آن‌ها را در دسترس قرار دهند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران متذکر شد: تمام در‌های ورودی اماکن مذهبی، مساجد و تکایا در این ایام باید باز و به هیچ وجه نباید بسته باشد.

وی از شهروندان خواست در صورت بروز حادثه، ضمن حفظ خونسردی و فاصله گرفتن از محل حادثه، مراتب را سریعاً به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی یا نیرو‌های مستقر اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها