عصر امروز؛

همایش بزرگ فاتحان در مسجد جامع خرمشهر برگزار شد

همایش بزرگ فاتحان به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور مسئولین استان خوزستان در مسجد جامع خرمشهر برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۷۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱ - 24May 2019

مراسم ویژه سوم خرداد در مسجد جامع خرمشهر آغاز شدبه گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از اهواز، همایش بزرگ فاتحان خرمشهر  به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر عصر امروز در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

در این همایش غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور  فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، سردار محمد علی پور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و جمع کثیری از پیشکسوتان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع خرمشهر حاضر شدند.

در این همایش رشادت‎های رزمندگان در طول دفاع مقدس و وحدت نیروهای مختلف نظامی در عملیات بیت‎المقدس گرامی داشته شد.

سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با یادآوری رشادت های رزمندگان در این شهر اظهار داشت: اگر وحدت، تدین و ولایت پذیری رزمندگان و حضور همه جانبه بسیج مردمی نبود، سرنوشت خوزستان معلوم نبود.

فرمانده سپاه خوزستان مقاومت مردم خرمشهر را بی نظیر و تاریخ ساز دانست و گفت: در هیچ جای دنیا سراغ نداریم که این همه وحدت و همبستگی بین اقشار مردم غیر مسلح و نیروهای نظامی برای حفاظت از آرمان های یک ملت دیده شود.

وی با ذکر خاطراتی از عملیات بیت المقدس و دیگر عملیات ها که در مرزهای خوزستان رخ داد، افزود: آرامش، اقتدار و امنیت امروز ما مدیون و مرهون خون شهیدانی است که در خاک مقدس این شهر ریخته شد و درخت اسلام و انقلاب را آبیاری کردند و در صحن همین مسجد بیرق مقاومت را برافراشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها