سرهنگ رازقی تشریح کرد؛

ممنوعیت تردد وسایل‌نقلیه سنگین و عملیات عمرانی در شب 21 رمضان

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات این پلیس را برای روان‌سازی ترافیک در شب ۲۱ ماه مبارک رمضان تشریح کرد.
کد خبر: ۳۴۸۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ - 26May 2019

ممنوعیت تردد وسایل‌نقلیه سنگین و عملیات عمرانی در شب 21 رمضانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ «محمد رازقی» رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در شب 21 ماه رمضان (دومین شب از شبهای قدر) اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کنیم امشب، مراجعه شهروندان به اماکن مذهبی بیشتر باشد و عوامل پلیس راهور از ساعت 18 برای چینش خودروها در معابر پایتخت حضور پیدا می‌کنند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خواست در صورت اعمال محدودیت در معابر، با عوامل پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: رانندگان در صورت اعمال محدودیت در معابر، اصرار بر تردد در معابر مسدود شده را نداشته باشند و از معابر جایگزین استفاده کنند.

به گفته رازقی، امشب نیز مانند نخستین شب قدر، تردد تمام وسایل‌نقلیه سنگین و کامیون‌ها در معابر پایتخت مخصوصاً معابر مرکزی و عملیات عمرانی در سطح شهر ممنوع است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: این تدابیر ترافیکی برای روان‌سازی ترافیک و رفت و آمد شهروندان در نظر گرفته شده است.

رازقی از شهروندانی که لباس تیره بر تن دارند، خواست با توجه به محدود بودن دید رانندگان و تاریکی هوا در زمان عبور از سطح معابر با احتیاط کامل تردد کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها