تقدیر معاون قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد از شبکه قرآن سیما

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای لوحی، از پوشش مطلوب نمایشگاه قرآن کریم از سوی شبکه قرآن سیما و رسانه ملی تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۳۴۸۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲ - 26May 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، عبدالهادی فقهی‌زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس نمایشگاه قرآن با اهدای لوحی به محسن عرفاتی سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما، از همکاری های موثر و شایسته وی و همکاران این شبکه در برگزاری و پوشش رسانه ای بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تقدیر و تشکر کرد.

فقهی‌زاده در این لوح تقدیر آورده است: «اکنون که در پرتو نیات خالصانه جنابعالی و همکاران محترمتان در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، همکاری های موثر و شایسته ای در برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم داشته اید، به پاس قدردانی از همراهی های بی چشمداشت شما، این لوح سپاس تقدیم حضورتان می شود».

همچنین معاون قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه زنده تلویزیونی که ویژه پوشش این نمایشگاه به روی آنتن تلویزیون رفت، از همراهی شبکه قرآن و معارف سیما و رسانه ملی در طول برگزاری این دوره از نمایشگاه نسبت به سال قبل تشکر ویژه کرد و گفت: «امسال شبکه قرآن سیما بیش از سال گذشته ما را همراهی کرد و حضور نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در شبکه های مختلف بیش از پیش قابل احساس و مشاهده بود».

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار