سردار قنبری خبر داد؛

کشف بیش از یک تُن مواد افیونی در ایرانشهر

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تُن و 139 کیلوگرم مواد افیونی در بازرسی از یک منزل در شهرستان «ایرانشهر» خبر داد.
کد خبر: ۳۴۸۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ - 28May 2019

کشف یک تُن و 139 کیلو مواد افیونی از یک منزلبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از فعالیت یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر در شهرستان ایرانشهر دست یافت.

وی افزود: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری تیم‌هایی از ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر پس از چند شبانه روز تحقیقات پلیسی سرانجام شب گذشته یکی از اعضای این باند را که با یک دستگاه تویوتا وانت در یکی از محور‌های فرعی حاشیه شهر ایرانشهر در حال جابه‌جایی محموله مواد مخدر بود، ردزنی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از نیم ساعت تعقیب سرانجام با ورود خودرو به داخل یک منزل مسکونی در شهر ایرانشهر با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی وارد عمل شدند.

سردار قنبری بیان کرد: در این عملیات ضمن دستگیری راننده در بازرسی از خودرو و منزل یک تُن و 69 کیلو و 355 گرم تریاک، 55 کیلو و 100 گرم هروئین، 10 کیلو گرم حشیش، پنج کیلو و 400 گرم مرفین و یک قبضه کلاش به همراه مقادیری مهمات کشف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری سایر اعضای این باند خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار