‌ بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان به مناسبت روز قدس؛

روز قدس، روز همبستگی مسلمانان جهان با ملت مظلوم و ستم‌دیده فلسطین است

اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد که در بخشی از آن آمده است: روز جهانی قدس، روز همبستگی مسلمانان جهان با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و روز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان دشمن مشترک امت اسلامی است.
کد خبر: ۳۴۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ - 31May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: ملت‌ ما ملتی‌ است‌ که‌ باایمان‌ صادقانه‌ اسلامی‌ و در سایه فضل‌ پروردگار، نظام‌ اسلامی‌ را محقق‌ نمود و با استقامت‌ و پافشاری‌ به‌ اهداف‌ والای‌ الهی‌ و استمرار مجدانه‌ به‌ صراط‌ انبیاء و اولیا و ایستادگی‌ در حمایت‌ از مظلومین‌ و ستیزه‌ با ستمگران‌ و مجاهدت‌ در راه‌ قسط‌ و عدل‌ اسلامی‌ توانسته‌ است‌ فروغ‌ امید را در دل‌ محرومان‌ سراسر جهان‌ زنده‌ نگه‌ دارد و از تهدیدها و فشارها نهراسیده، و با فداکاری‌های‌ بسیار پرچم‌ معزز اسلام‌ را برافراشته‌ نگاهداشته‌ است.

دشمنی‌ امروز استکبار بخاطر استقلال‌ و بیداری‌ مردم‌ و پایبندی‌ عمیق‌ آنها به‌ اسلام‌ است. روز قدس‌ آخرین‌ جمعه‌ ماه‌ قرآن‌ و صیام، روز وحدت‌ مسلمین‌ و روز حرکت‌ به‌ سمت‌ گسترش‌ ایمان‌ اسلامی‌ و روز حمایت‌ از مبارزات‌ مسلمانان‌ جهان‌ است.

روز جهاني قدس، ابتکار معمار کبيرانقلاب اسلامي و عرصه اي براي اتحاد و يکپارچگي امت اسلامي در حمايت ازملت مظلوم فلسطين و اعلام برائت ازجبهه استکبار و صهيونيسم جهاني است، روز قدس، روز رژه و ابهت سپاهيان اسلام در برابر چشمان حيرت زده ي مستکبرين و خونخواران جهان، و روز برائت و اعلام نفرت عمومي ملت مسلمان وهمه آزادگان جهان از رژيم اشغالگر قدس و حامي آن، شيطان بزرگ، آمريکاي جنايتکار است.

روز جهانی قدس، روز همبستگی مسلمانان جهان با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و روز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان دشمن مشترک امت اسلامی است .این روز نشان از وحدت و همگرایی امت اسلامی و مقابله با تلاش مستکبران در ایجاد اختلاف بین مسلمانان دارد.

روز قدس، پرچم بلندی است که استمرار ظلم و ستم رفته بر این سرزمین مقدس و مردم مظلوم و آواره را به یاد می‌آورد تا حلقوم آزادگان جهان، انعکاس‌دهنده فریاد مظلومیت فلسطین و حقوق پایمال‌شده صاحبان اصلی این سرزمین باشد. امروز قدس نماد اسارت انسانیت و معنویت در چنگال تبعیض و اشغالگری و جنایت است.

امروز، مردم فلسطین و محور مقاومت باایمان به خدا، هویت و قدرت خود را به نحوی افزایش داده که پایه‌های سست حکومت فرزندان شیطان را به تزلزل انداخته و با کاهش آستانه تاب‌آوری تلاویو در برابر موشک‌های رزمندگان مقاومت؛ سقوط و نابودی ظلم و جنایت را فریاد می‌زند.این‌ نتیجه پایداری و مقاومت مردم فلسطین است. گروه‌های مقاومت در مقابل تجاوزهای صهیونیست‌ها دیگر دست‌بسته نیستند و دیوار حائل‌ها و گنبد‌های آهنین‌ توان حفاظت از صهیونیست‌ها را ندارند.

شرکت در راهپیمایی روز قدس و بزرگ داشت آن وظیفه شرعی همه ماست و این حضور یک نمونه از مبارزه فرهنگی با دشمن غاصب به شمار می آید.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان،  ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، همگام با ملت شریف و روزه دار ایران اسلامی در راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس شرکت نموده و تنفر و انزجار خود را از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی به گوش جهانیان می رساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار